شنبه 13 فروردین 1384

سومين همايش سراسري در اوايل ارديبهشت و نشست سراسري روساي ستادهاي انتخاباتي معين توسط ستاد معين برگزار مي‌شود، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: سياسي

كميسيون‌هاي پنج‌گانه و شوراي عالي سياست‌گذاري ستاد انتخابات مصطفي معين، طي هفته‌ي دوم فروردين ماه همه روزه، جلساتي را ترتيب داده كه طي آن، پيش‌نويس‌هاي برنامه‌هاي اين كانديداي انتخابات رياست‌جمهوري ارائه و بررسي شده است.

سعيد شريعتي، مسوول روابط عمومي اين ستاد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، با بيان اينكه اين برنامه‌ها تا هفته‌ي آينده نهايي خواهد شد، از عرضه‌ي به مرور آن به افكار عمومي خبر داد و افزود: تا پيش از انتخابات، همايش‌هاي سراسري خواهيم داشت كه برنامه‌ريزي و زمان‌بندي آن به تدريج اعلام خواهد شد. البته سومين همايش سراسري حاميان معين اوايل ارديبهشت ماه برگزار و با نزديك‌شدن به زمان انتخابات، توالي آنها بيشتر مي‌شود.

وي هم‌چنين از تعيين روساي تمامي ستادهاي انتخاباتي معين در سراسر كشور خبر داد و افزود: 18 فروردين نشست مسوولان ستادها برگزار مي‌شود و برنامه‌ي سخنراني‌هايي در سراسر كشور - چه در ستادهاي انتخاباتي و چه در دانشگاه‌ها و مساجد - در دستور كار قرار مي‌گيرد.

شريعتي با بيان اينكه وب‌لاگ شخصي معين - به آدرس Drmoeen - طي تعطيلات نوروز راه‌اندازي شده و قرار است تا دست‌نوشته‌ها و وقايع‌نگاري مسائل روزانه معين را در بر بگيرد، اظهار داشت: طي اين چند روز استقبال خوبي از اين وب‌لاگ شده است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

بر اساس اين گزارش همچنين شكوري‌راد، رييس ستاد انتخابات معين با رييس ستاد انتخابات كروبي سومين نشست مشترك خود را طي تعطيلات نوروزي برگزار كرده و به بررسي فضاي رسانه‌اي در نهمين انتخابات رياست جمهوري پرداختند. در اين جلسه نسبت به عملكرد رسانه‌هاي جريان رقيب اصلاحات كه از نگاه آنان با قصد اختلاف‌افكني ميان حاميان دو كانديداي اصلاح‌طلب صورت مي‌گيرد، انتقاد شد.

الهه كولايي، سخنگوي انتخاباتي معين نيز در اين تعطيلات از عدم پذيرش دعوت برنامه‌ي "تا انتخابات" صدا و سيما از سوي معين خبر داده بود.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/20043

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'سومين همايش سراسري در اوايل ارديبهشت و نشست سراسري روساي ستادهاي انتخاباتي معين توسط ستاد معين برگزار مي‌شود، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016