پنجشنبه 18 فروردین 1384

انتخابات ميان‌‏دوره‌‏اي مجلس در بابلسر و فريدون‌‏كنار برگزار مي‌‏شود، ايلنا

تهران- خبرگزاري كار ايران

انتخابات ميان‌‏دوره‌‏اي هفتمين دوره مجلس شوراي اسلامي در حوزه انتخابيه بابلسر و فريدون‌‏كنار برگزار مي‌‏شود.

به گزارش "ايلنا", به نقل از پايگاه اطلاع‌‏رساني وزارت كشور, ستاد انتخابات كشور با صدور اطلاعيه‌‏اي، اعلام كرد: با برگزاري انتخابات ميان‌‏دوره‌‏اي مجلس هفتم در بابلسر و فريدون‌‏كنار, يك نفر از اين حوزه انتخابيه به مجلس راه خواهد يافت.
پيش از اين نيز برگزاري انتخابات ميان‌‏دوره‌‏اي مجلس هفتم در نه حوزه انتخابيه به منظور انتخاب نه نماينده اعلام كرده بود كه با تأييد مصوبه مجلس از سوي شوراي نگهبان مبني بر برگزاري انتخابات ميان‌‏ دوره‌‏اي همزمان با انتخابات رياست جمهوري در اين حوزه انتخابيه, تعداد حوزه‌‏هايي كه اين انتخابات در آنها برگزار مي‌‏شود, به 10 حوزه انتخابيه مي‌‏رسد.
براساس اطلاعيه ستاد انتخابات كشور, انتخابات ميان‌‏دوره‌‏اي مجلس در حوزه انتخابيه بابلسر و فريدون‌‏كنار از روز شنبه 20 فروردين‌‏ماه با ثبت‌‏نام از داوطلبان آغاز و در روز جمعه 27 خردادماه سال جاري راي‌‏گيري به عمل خواهد آمد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

اين اطلاعيه افزوده است: براساس مصوبه مذكور مهلت مقرر در ماده 29 قانون انتخابات مجلس شوراي اسلامي در خصوص استعفاي مقامات مشمول در حوزه انتخابيه بابلسر و فريدون‌‏كنار لازم‌‏الرعايه نمي‌‏باشد.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/20199

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'انتخابات ميان‌‏دوره‌‏اي مجلس در بابلسر و فريدون‌‏كنار برگزار مي‌‏شود، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016