یکشنبه 11 اردیبهشت 1384

فعالان سیاسی برون مرزی برای تشکبل «شورائی اجرائی اوپوزیسیون» در واشنگتن جلسه تشکیل می دهند، راديو فردا

ایرانیان مقیم خارج از کشور مخالف جمهوری اسلامی، روز یکشنبه برای نخستین بار خواهند کوشید تا نهادی زیر عنوان «شورای اجرایی اپوزیسیون» در آمریکا تشکیل دهند. این گردهمایی گردهمایی روز دوشنبه (فردا) در واشینگتن به کار خود پایان خواهد داد. بر پایه گزارشهای رسیده مخالفان جمهوری اسلامی می گویند در این گردهمایی برای نخستین بار فتوایی از گروهی از مراجع تقلید شعیی عرضه خواهد شد که در آن انتخابات آینده ریاست جمهوری در ایران بی اعتبار و فاقد مشروعیت خوانده شده است. سازمان دهندگان این گردهمایی نام این مراجع تقلید را هنوز فاش نکرده اند. در این گردهمایی شاهزاده رضا پهلوی و تام دیویس نماینده حزب جمهوریخواه در مجلس نمایندگان آمریکا و همچنین فعال سیاسی جناح محافظه کار آمریکا مایکل لدین نیز سخنرانی خواهند کرد.

علیرضا طاهری (رادیو فردا): گروهی بین المللی متشکل از ایرانیان و آمریکاییان در تلاش برای تغییر صلح آمیز نظام حکومتی در ایران، روز یکشنبه (امروز)، از ساعت 19:30 تا 23:30 دقیقه به وقت ایران، در مرکز کنفرانس هتل شرایتون واشینگتن گرد می آیند. هدف از این گردهمایی تشکیل نهادی است که ایرانیان تبعیدی مخالفان جمهوری اسلامی آن را «شورای اجرایی اپوزیسیون» خوانده اند. گردهمایی یاد شده روز دوشنبه (فردا) در باشگاه ملی مطبوعات آمریکا در پایتخت آن کشور به کار خود پایان خواهد داد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

بر پایه گزارشهای رسیده مخالفان جمهوری اسلامی می گویند در این گردهمایی برای نخستین بار فتوایی از گروهی از مراجع تقلید شعیی عرضه خواهد شد که در آن انتخابات آینده ریاست جمهوری در ایران بی اعتبار و فاقد مشروعیت خوانده شده است. سازمان دهندگان این گردهمایی نام این مراجع تقلید را هنوز فاش نکرده ا ند. گزارشهای رسیده همچنین حاکیست که سازمان دهندگان این گردهمایی دو روزه مخالفان جمهوری اسلامی گروهی است به نام «ائتلاف برای دموکراسی در ایرن» و نیز گروهی با عنوان «جنبش ایران فردا» و ده گروه دیگر از ایرانیان تبعیدی.

در این گردهمایی شاهزاده رضا پهلوی و تام دیویس نماینده حزب جمهوریخواه در مجلس نمایندگان آمریکا، مایکل لدین، یکی از کارشناسان مسائل خاورمیانه، بهمن باتمانقلیچ دبیر «ائتلاف برای دموکراسی در ایران» و ایمان فروتن دبیر «جنبش ایران فردا» سخنرانی خواهند کرد.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/21836

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'فعالان سیاسی برون مرزی برای تشکبل «شورائی اجرائی اوپوزیسیون» در واشنگتن جلسه تشکیل می دهند، راديو فردا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016