دوشنبه 26 اردیبهشت 1384

ضرب و شتم اعضاي فراکسيون دمکراسي خواه انجمن اسلامی دانشگاه زابل به دست عوامل فشار، دي تي نيوز

در پی پایان یافتن دوره شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشگاه زابل و پس از تلاش هاي زیاد شوراي مرکزي مبنی بر برگزاری انتخابات در اردیبهشت ماه(طبق اساسنامه)؛ با مخالفت بعضی از اعضای طیف سنتی و عناصر وابسته به نیروهای دانشگاه از برگزاري انتخابات جلوگيري کردند.
پس از گذشت زمان مقرر و عدم برگزاری انتخابات؛ با اعتراض دو نفر از اعضای شورای مرکزی؛ احسان هاشمی و سیروان یوسفی و سپس به دنبال اعتراض اعضای فعال انجمن موسوم به فراکسیون دموکراسی خواه که شامل مهدی قنبری- فربد زرشکی - احمد فلاح - عباس نوروری - سامان مهران و حدود 20 نفر از ديگر اعضای انجمن بود؛ عوامل دست نشانده با واکنش بسیار بد و خارج از شان دانشگاه اعضای انجمن اسلامي را مورد اهانت قرار دادند. در حالی که گفتگو ها میان طرفین ادامه داشت یکی از اعضای طیف سنتی از دفتر خارج شده و بعد از دقایقی به همراه عده ای ارازل و اوباش به دفتر برگشته و با حمله به یکی از اعضای شورای مرکزی (اقای یوسفی)او را به شدت مورد ضرب و شتم قرار دادند.

احسان هاشمی - شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشگاه زابل



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

----------------

در پي لغو جلسه دفتر تحکيم وحدت در کاشان طي هفته گذشته هيات نظارت اجازه برگزاري مجدد را با حضور علي افشاري در دوم خرداد صادر نمود جزييات بيشتر بعدا اعلام ميشود

----------------

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/22654

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'ضرب و شتم اعضاي فراکسيون دمکراسي خواه انجمن اسلامی دانشگاه زابل به دست عوامل فشار، دي تي نيوز' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016