پنجشنبه 16 تیر 1384

آخرين پيشنهاد احمدي نژاد: تهران تبديل به الگوي جهان اسلام شود، انتخاب

سايت خبري تحليلي "انتخاب"

رئيس‌جمهور منتخب ملت ايران، همكاران خود در شهرداري تهران را به تحكيم همدلي و همبستگي دروني و مراقبت از كيد شياطين و بدخواهان سفارش كرد و ضرورت تشديد روند خدمت رساني به مردم تهران را به آنان يادآور شد.

دكتر محمود احمدي‌نژاد عصر روز چهارشنبه در ديدار خداحافظي با مديران ارشد و شهرداران مناطق 22 گانه تهران گفت: من بارها خداوند متعال را به خاطر برخوردار شدن از ياران و همكاراني مانند شما شكر كرده‌ام. ما يكديگر را پيش از اين نمي‌شناختيم و من مطمئن هستم كه يك دست الهي همه ما را براي خدمتي بزرگ و بسيار مهم به ملت عظيم‌القدر تهران گرد هم آورد.

وي خدمت‌رساني به مردم را راه و رسم انبياء الهي و اولياء خدا دانست و افزود: خدمت بي‌منت به مردم، بالاترين مرتبه تقرب به خداست و كساني كه فرصت خدمتگزاري يافته‌اند بايد آن را بسيار غنيمت بدانند و با قوت و قدرت هر چه بيشتر از آن حراست كنند.

رئيس‌جمهور منتخب، جهت‌گيري مردم در استقبال از انقلاب و ارزش‌هاي اسلامي را بيانگر نوعي تجديد حيات، يك حادثه عظيم و مقدمه‌اي براي آغاز حوادث عظيم‌تر دانست و گفت: هدف انقلاب اسلامي، كنار زدن يك عده از قدرت و جايگزين كردن عده‌اي ديگر به جاي آنها نيست. انقلاب آمد تا بشريت را به معنويت، عدالت، پاكي، سلامت نفس و انسان دوستي دعوت و عرصه‌ را براي صالحان باز كند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

احمدي‌نژاد افزود: گستردن سفره‌هاي رنگين براي باندبازي و گروه بازي و نگريستن به كشور به عنوان ميراث اجدادي قطعا با اهداف انقلاب همساز و همراه نيست.
وي بر ضرورت تبديل شهرهاي كشور و به ويژه شهر تهران به الگويي براي جهان اسلام تاكيد كرد و گفت: شهر تهران به لحاظ فضاي زيستي و ارتباط با مردم بايد به يك نماد برجسته و پيشرفته در دنياي اسلام مبدل شود و دولت آينده نيز تمام اهتمام خود را براي تحقق اين هدف به كار خواهد گرفت.

رئيس‌جمهور منتخب، مديران ارشد شهرداري تهران را به استمرار و تحكيم رابطه صميمي خود با مردم و شوراي اسلامي شهر تهران توصيه كرد و از يكايك كاركنان و مديران شهرداري حلاليت طلبيد.
بنا بر اين گزارش، ديدار خداحافظي دكتر احمدي‌نژاد با مديران ارشد شهرداري تهران در فضاي صميمي و حزن انگيز انجام شد و بسياي از مديران شهرداري به هنگام وداع با شهردار سابق تهران، به شدت متاثر شدند.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'آخرين پيشنهاد احمدي نژاد: تهران تبديل به الگوي جهان اسلام شود، انتخاب' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016