جمعه 17 تیر 1384

آشفتگي عضو شوراي شهر از احتمال حضور در كابينه آينده: از حضور ما در كابينه سكته نكنيد! انتخاب

حسن بيادي با اشاره به انتخابات رياست جمهوري اخير, اظهار داشت: با اقدامات مناسبي كه اعضاي شوراي شهر تهران انجام دادند, هندسه حضوري مجلس هفتم تغيير كرد و در ادامه نيز انتخابات پرشور و شعور رياست جمهوري برگزار شد. وي تصريح كرد: نتايج انتخابات رياست جمهوري خواب خوش يك‌‏سري از دوستان را بر هم زده و آنان دائماً در حال بحث و جنجال در خصوص حضور هم زمان اعضاي شوراي شهر در هيات دولت هستند.
--------------------------------------------

سايت خبري تحليلي "انتخاب"

نايب رييس شوراي اسلامي شهر تهران گفت: عده‌‏اي از دوستان با مطرح شدن بحث‌‏هايي در خصوص حضور هم زمان اعضاي شوراي شهر در هيات دولت و شورا, خواب خوششان آشفته شده است.

حسن بيادي, در يكصد و پنجاه و هشتمين جلسه علني شوراي شهر تهران، با اشاره به انتخابات رياست جمهوري اخير, اظهار داشت: با اقدامات مناسبي كه اعضاي شوراي شهر تهران انجام دادند, هندسه حضوري مجلس هفتم تغيير كرد و در ادامه نيز انتخابات پرشور و شعور رياست جمهوري برگزار شد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي تصريح كرد: نتايج انتخابات رياست جمهوري خواب خوش يك‌‏سري از دوستان را بر هم زده و آنان دائماً در حال بحث و جنجال در خصوص حضور هم زمان اعضاي شوراي شهر در هيات دولت هستند.

عضو هيات رييسه شوراي شهر تهران, خطاب به كساني كه خواب خوششان آشفته شده, گفت: خوب بخوابيد و راحت باشيد, بيمارستان قلب ظرفيت كمي دارد.

بيادي, يادآور شد: رييس شوراي شهر تهران بايد در خصوص حضور هم زمان اعضاي شوراي شهر در كابينه دولت آينده, مصاحبه‌‏اي ترتيب دهند تا دوستان و غير دوستان ما سكته نكنند.

Copyright: gooya.com 2016