چهارشنبه 29 تیر 1384

سيدمحمد خاتمي: خبرگزاري گفت‌‏وگوي تمدن‌‏ها را تأسيس مي‌‏كنم، ايلنا

شاداب‌‏ترين دوره از لحاظ رواني‌‏ همين دوران واگذاري مسووليت‌‏ام است
باعوض شدن دولت شوك شديدي در سياست خارجي و داخلي وارد نمي‌‏شود

تهران- خبرگزاري كار ايران

سيدمحمد خاتمي؛ رئيس‌‏جمهوري از تأسيس خبرگزاري گفت‌‏وگوي تمدن‌‏ها خبر داد.

به گزارش خبرنگار "ايلنا"، سيدمحمد خاتمي در حاشيه جلسه ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادي با اعلام اين خبر به خبرنگار "ايلنا"، گفت: در سازمان گفت‌‏وگوي تمدن‌‏ها كه پس از پايان دوران رياست جمهوري‌‏ام تأسيس شده و مسووليت آن را بر عهده خواهم داشت، به دنبال گسترش دانش، بالا بردن سطح آگاهي عمومي و تقويت تكنولوژي‌‏ها, نانوتكنولوژي, بيوتكنولوژي و ICT خواهيم بود و به طوري كه با حضور اساتيد بزرگ دانشگاه و مديران برجسته كشور، طرح‌‏‏هاي جامعي را در اين خصوص تنظيم و ارايه خواهيم كرد كه منجر به ايجاد موسسات داوري و دانشگاهي خواهد شد.
خاتمي افزود: در ذيل اين سازمان نيز انتشارات و خبرگزاري تأسيس خواهد شد كه البته اين مساله مربوط به امروز و فردا نيست و معلوم هم نيست كه تا يكي دو سال آينده زنده باشيم يا نه.
براساس اين گزارش؛ در حاشيه اين جلسه، خاتمي كه هميشه لبخندي بر لب داشت و در ميان خبرنگاران حاضر مي‌‏شد، اين لبخند را به همراه نداشت كه خبرنگاري علت اين موضوع را پرسيد كه خاتمي در پاسخ، گفت: از اين موضوع ناراحتم كه از آقايان( هاشمي شاهرودي و حداد عادل) جدا مي‌‏شوم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

خبرنگاري از احساس خاتمي در واگذاري قدرت سوال كرد كه رئيس‌‏جمهوري پاسخ داد: در نهايت آرامش و با كمال راحتي دولت را ترك مي كنم، شايد شاداب‌‏ترين دوره از لحاظ رواني همين دوران واگذاري مسووليت باشد.
رئيس جمهوري در پاسخ به سوالي خبرنگاري كه از احتمال تغيير سياست‌‏ها در روند ديپلماسي كشور سوال كرده بود، گفت: معتقد نيستم كه با عوض شدن دولت شوك شديدي در سياست خارجي و داخلي وارد شود.
خاتمي در پاسخ به اين سوال كه چرا لپ‌‏تاپ‌‏هاي خبرنگاران واگذار نمي‌‏شود با تعجب پاسخ داد: مگر لپ‌‏تاپ‌‏ها را واگذار نكرده‌‏اند.
در پايان اين جلسه نيز خاتمي با خبرنگاران عكس يادگاري گرفت.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'سيدمحمد خاتمي: خبرگزاري گفت‌‏وگوي تمدن‌‏ها را تأسيس مي‌‏كنم، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016