پنجشنبه 13 مرداد 1384

عكس برداري دوربين مدار بسته يك فروشگاه در محل ترور قاضي احمدي مقدس، فارس

سخنگوي قوه قضائيه از عكس برداري دوربين مدار بسته يك فروشگاه در محل ترور قاضي احمدي مقدس به عنوان يكي از سرنخ‌هاي موجود خبر داد.


جمال كريمي راد در حاشيه مراسم تشييع پيكر قاضي مقدس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاري فارس با بيان اينكه دوربين فروشگاهي كه آنجا بوده از سرنخ‌هايي است كه بازپرس بر روي آن كار مي‌كند، گفت: اطلاعات شاهدان عيني جمع آوري شده و عكس برداري دوربينهاي يك فروشگاه و طرح ترافيك نشانه‌هايي است كه به عنوان سرنخ‌هايي قابل بررسي است.
وي افزود: بازپرس در حال بررسي اين موارد است.
كريمي راد در ادامه گفت: تحقيقات بازپرس و نيروي انتظامي براي شناسايي قاتل قاضي مقدس ادامه دارد و هنوز در اين زمينه به نتيجه‌اي نرسيده‌ايم.
وي با بيان اينكه هنوز قاتل قاضي مقدس شناسايي نشده است، گفت: اين موضوع فعلاً در دست بررسي است و تحقيقات بازپرس و نيروي انتظامي ادامه دارد ولي هنوز به نتيجه‌اي در اين زمينه نرسيده‌ايم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

سخنگوي قوه قضائيه در خصوص ارتباط ترور قاضي مقدس با احكام صادره توسط وي گفت: هرگونه احتمالي در اين زمينه وجود دارد و با توجه به اينكه تحقيقات محرمانه است ما بايد منتظر نتيجه تحقيقات باشيم تا كار بازپرس مختل نشود.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'عكس برداري دوربين مدار بسته يك فروشگاه در محل ترور قاضي احمدي مقدس، فارس' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016