دوشنبه 28 شهریور 1384

پورمحمدي: آنجايي كه با زبان و ادبيات توسعه نمي‌شود امنيت را تامين كرد، با زبان،ادبيات، ابزار و نهادهاي امنيتي وارد خواهيم شد، فارس

خبرگزاري فارس: وزير كشور در خصوص برخورد اين وزارتخانه با اقدامات جريانات ترورريستي و مخل آرامش مردم در كشور گفت: آنجايي كه با اين زبان و ادبيات توسعه نمي‌شود امنيت را تامين كرد، با زبان و ادبيات امنيتي و ابزار و امكانات و نهادهاي امنيتي وارد خواهيم شد.

به گزارش خبرنگار سياسي خبرگزاري فارس، مصطفي پورمحمدي امروز در حاشيه مراسم معارفه شهردار تهران در تالار حركت، در گفتگو با خبرنگاران در پاسخ به اين سئوال كه چه تدابيري براي مقابله با اقدامات تروريستي در غرب كشور از سوي گروه تروريستي پژاك داريد، با تاكيد بر اين كه تامين امنيت در نقاط مختلف كشور به ويژه منطقه غرب كشور نيازمند توجه جدي و فوق العاده است، خاطرنشان كرد: در ظرف يك ماه اخير يكي دو جلسه در اين باره داشتيم، اكنون نيز دنبال نظم تعريف شده، دقيق‌تر و جامع‌تري در اين باره هستيم.
وي نگاه جديد در وزارتخانه متبوعش را نگاه «توسعه‌اي» خواند و افزود: معتقديم اگر به توسعه در ابعاد مختلف آن خوب توجه شود ما مي‌توانيم بخشي از نيازهاي امنيتي را از همين راه كاهش دهيم.
پورمحمدي در پاسخ به اين كه وزارت كشور در انتخاب استانداران جديد چقدر با نمايندگان حوزه هاي انتخابيه سراسر كشور تعامل دارد، بر تصميم خود براي ايجاد مديريت متعامل و مورد حمايت همه بخش‌هاي موثر در كشور اشاره كرد و گفت: در اين زمينه براي نمايندگان مجلس جايگاه ويژه‌اي قائل هستيم چرا كه آنان مشكلات شهر و حوزه انتخابيه خود را بهتر از ديگران واقف هستند و مي‌توانند در اين امر به ما خوب كمك كنند.
وي افزود: من خود را در توجه جدي به نظر نمايندگان و تعامل با آنان براي انتخاب استانداران ملتزم كرده‌ام.
وزير كشور با بيان اين كه براي آگاهي از وضعيت حوزه‌هاي انتخابيه نمي‌شود از همه مردم نظرخواهي كرد، اظهار داشت:در اين زمينه بهتر آن است كه از مجموعه‌هايي سؤال كنيم كه بيشترين اطلاعات را از مطالبات مردم دارند و مي‌توانند آن را به بهترين وجه منتقل كنند.
وزير كشور، لزوم رسيدن به توازن را مورد تاكيد قرار داد و گفت: من خود را در توجه جدي به نمايندگان و تعامل با آنان ملتزم كرده‌ام، البته آنها نيز دقيقا مي‌دانند كه نوع انتظاراتشان را با سطح توان و امكانات ما تطبيق دهند و خوشبختانه در اين زمينه داريم به هم نزديك مي‌شويم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

به گفته پورمحمدي، در استانهايي كه نظر به جابجايي است و يا خود نمايندگان مطالبه جابجايي دارند، طبيعي است بايد بين وزارت كشور و نمايندگان تعامل ايجاد شود.

Copyright: gooya.com 2016