جمعه 15 مهر 1384

نشست تكميلي طيف علامه‌ تحكيم وحدت، احتمالا هفته‌ آينده برگزار می شود، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: سياسي

دبير تشكيلات طيف علامه‌ي دفتر تحكيم وحدت، اظهار داشت: قاعدتا دو هفته پس از برگزاري انتخابات اوليه، نشست تكميلي هم برگزار مي‌شود؛ البته اين بستگي به توافق دو فراكسيون دارد كه توافق اوليه بر همين مبنا بوده است.

«عبدالله مومني» در گفت‌وگو با خبرنگار سياسي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، گفت: نمايندگان دو فراكسيون قرار است طي روزهاي آينده با هم جلسه‌اي داشته باشند و تاريخ و مكان دقيق نشست را مشخص و اعلام كنند. به دليل اينكه توافقات لازم چه به جهت تركيبي و چه به جهت زمينه‌هايي كه قرار است فعاليت آينده‌ي شوراي مركزي را رقم زند، صورت گرفته و مورد اختلاف بين دو فراكسيون وجود ندارد، احتمالا هفته‌ي آينده اين نشست برگزار مي‌شود.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي هم‌چنين افزود: شوراي مركزي توافقات لازم را با هماهنگي اعضاي منتخب و اعضايي كه قرار است فراكسيون دموكراسي‌خواه اعلام كند، به عمل مي‌آورد. هم‌چنين قرار است شوراي مركزي منتخب پيگير برگزاري انتخابات تكميلي باشد، اما فعاليت‌هاي رسمي و بيانيه‌ي آغاز به كار آن زماني صادر مي‌شود كه شوراي مركزي كامل شده باشد و تا آن موقع هر فعاليتي از سوي شوراي مركزي منتخب با هدف تكميلي شوراي مركزي انجام مي‌شود.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'نشست تكميلي طيف علامه‌ تحكيم وحدت، احتمالا هفته‌ آينده برگزار می شود، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016