دوشنبه 2 آبان 1384

سردار صفوي: سپاه متناسب با تهديدات جديد تغييرات لازم را در ساختار و استراتژي خود آغاز كرده است، فارس

خبرگزاري فارس: فرمانده كل سپاه پاسداران گفت:سپاه متناسب با تهديدات جديد، تغييرات لازم رادر ساختار و تدوين دكترين و استراتژي خود آغاز كرده كه در اين راستا طرح جامع نظام جديد آموزش عالي سپاه را اجرا مي‌كند.


به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از روابط عمومي دفتر فرماندهي كل سپاه، سيد يحيي صفوي در جمع مسئولان و اعضاي هيات علمي دانشگاه امام حسين (ع) و مسئولان ستاد مشترك سپاه با اعلام اين مطلب، در تشريح رويكرد جديد دانشگاه وتعامل آن با ستاد مشترك گفت: حيات يك سيستم مرهون مراكز تحقيقاتي و توليد علم و آموزش عالي است و دانشگاه امام حسين (ع) و دانشكده‌ها و پژوهشكده‌هاي وابسته آن تضمين كننده رشد و توسعه علمي، فكري و دفاعي سپاه هستند.
وي با اشاره به شرايط حساس، پيچيده و سرنوشت ساز جهاني، منطقه‌اي و داخلي خاطرنشان كرد: سپاه پاسداران ماموريت حفاظت از انقلاب اسلامي، دفاع همه جانبه از نظام، كشور وملت را در مقابله با تهديدات خارجي و داخلي عهده‌دار است كه در قالب نظام جديد آموزش عالي سپاه تدوين و اجرا خواهد شد.
صفوي گفت: طرح جديد نظام آموزش عالي سپاه بازخواني گذشته سپاه و پيش‌بيني نيازهاي آينده آن پس از سه سال كار كارشناسي آماده اجرا شده است.
وي افزود: تغييرات نگرشي و ساختاري در سپاه ونيرو انجام شده و ماموريت نيروها براساس نظام جديد در حال اجرا مي‌باشد كه با همفكري و همكاري فرماندهان و اعضاي هيات علمي و اساتيد دانشگاه امام حسين نظام جديد با انسجام و هماهنگي در جهت رشد و توسعه سپاه اجرا خواهد شد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

فرمانده كل سپاه در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به حوادث اخير اهواز گفت: اين نوع اتفاقات از توطئه‌هاي دشمنان خارجي و اشغالگران عراق براي ايجاد ناامني داخلي در مناطق جنوب كشور نشات مي‌گيرد كه سپاه با هوشياري و آمادگي، تحركات دشمنان خارجي و عناصر ضد انقلاب وابسته به بيگانگان را رصد كرده و اجازه ناامني در مناطق مرزي كشور را نخواهد داد.
وي در اين مراسم ضمن قدرداني از زحمات و فعاليت‌هاي سردار احمد فضائلي در مدت شش سال تصدي مسئوليت فرماندهي دانشگاه امام حسين(ع)، سردار احمديان، رئيس ستاد مشترك سپاه را با حفظ سمت به عنوان فرماندهي دانشگاه امام حسين(ع) معرفي و سردار فضائلي را به عنوان مشاور فرمانده كل سپاه منصوب كرد. در ضمن مجيد سليمان‌پور نيز به عنوان جانشين فرمانده جديد دانشگاه معرفي شد.

Copyright: gooya.com 2016