شنبه 14 آبان 1384

۳۱ عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی، این هفته معرفی می شوند، مهر

محمد جواد حق شناس عضو ارشد حزب اعتماد ملی گفت: کار انتخاب اعضای شورای مرکزی این حزب که شش هفته به طول انجامید، این هفته پایان می یابد.
حق شناس در گفت و گو با خبرنگار سیاسی "مهر"، پیش بینی کرد اسامی اعضای نخستین شورای مرکزی حزب مذکور تا روز سه شنبه هفته جاری در اختیار افکارعمومی قرار گیرد.

عضو موسس حزب اعتماد ملی ادامه داد : بر اساس اساسنامه حزب اعتماد ملی، انتخاب شورای مرکزی این حزب، پیش از برگزاری کنگره، مهمترین اقدام اولیه هیات موسس است و با تعیین اعضای شورا، آنان وظیفه مدیریت حزب، تکمیل کادر و جذب نیرو، تشکیل کمیته ها و انتخاب مسوولان حزب در استانها و برگزاری کنگره سراسری را بر عهده می گیرند.

حق شناس در خصوص ترکیب نخستین شورای مرکزی حزب اعتماد ملی توضیح داد که علاوه بر اعضای هیات موسس حزب، جمعی از فعالان سیاسی شناخته شده، تعدادی از اعضای جدید حزب که داوطلب عضویت در شورا شدند و سیاستمداران، همفکران و اعضای موسس نیز در شورای مرکزی حضور خواهند داشت.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

به گفته وی تعداد اعضای شورای مرکزی حزب اعتماد ملی حداقل 31 نفر خواهد بود.

از این عضو ارشد اعتماد ملی در خصوص آخرین وضعیت مربوط به راه اندازی شبکه ماهواره ای این حزب (صبا) سوال شد که او با تاکید بر اینکه "خبر جدیدی در این خصوص ندارم"، پاسخ این پرسش را به بهروز افخمی که مدیریت صبا را عهده دار است، موکول کرد.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به '۳۱ عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی، این هفته معرفی می شوند، مهر' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016