چهارشنبه 11 آبان 1384

كروبي: در انتخابات حضور موثر خواهيم داشت، باهاشمي در مورد نگراني‌هاي مشترك‌مان صحبت كرديم، ايسنا

- متن نامه‌ام به مشكيني يك‌شنبه منتشر مي‌شود

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: سياسي

موسس حزب اعتماد ملي در ضيافت افطاري اين حزب كه با حضور تني چند از نمايندگان دوره‌ي ششم و هفتم مجلس شوراي اسلامي برگزار شد، به ارائه‌ي توضيحاتي درباره‌ي روند راه‌اندازي روزنامه، تاسيس حزب اعتماد ملي و همچنين راه‌اندازي تلويزيون ماهواره‌اي پرداخت.

به گزارش خبرنگار سياسي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در اين نشست حجت‌الاسلام‌ و المسلمين مهدي كروبي اظهار داشت: در ماه مبارك رمضان نيز جلسات مداومي را براي حزب و هم‌چنين با مشاوران مطبوعاتي براي روزنامه داشته‌ايم و با توجه به اين‌كه موافقت اصولي حزب را گرفته‌ايم اساسنامه‌ي آن تصويب شده و مرامنامه در حال تدوين نهايي است تا براي دريافت مجوز به وزارت كشور ارائه دهيم.

وي گفت: اوايل هفته‌ي آينده اعضاي شوراي مركزي حزب مشخص خواهند شد و آن را اعلام خواهيم كرد.

كروبي درباره‌ي ديدارش با هاشمي رفسنجاني نيز اظهار داشت: بعد از انتخابات قرار بود كه ما ديداري با هم داشته باشيم كه بالاخره در روزهاي اخير اين ديدار انجام شد و درباره‌ي مسائلي مانند انتخابات، اوضاع فعلي كشور، مسائلي كه در اين انتخابات با آن مواجه بوديم و هم‌چنين اوضاع اقتصادي كشور و بحث تحجر مذاكراتي انجام داديم؛ هر دو ابراز نگراني‌هايي داشتيم و قرار شد كه هر يك به سهم خود موضوعات را دنبال كنيم.

موسس حزب اعتماد ملي تاكيد كرد : حزب را به گونه‌اي تشكيل خواهيم داد كه در انتخابات آينده و به خصوص در انتخابات شوراها بتوانيم حضور موثر داشته باشيم. در انتخابات خبرگان هم من خود كانديدا نمي‌شوم اما بايد ببينيم كه شرايط چطور رقم مي‌خورد و در آنجا هم خواهيم بود.

كروبي همچنين اعلام كرد كه متن نامه‌اش به مشكيني روز يكشنبه هفته آينده منتشر مي‌شود.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي هم‌چنين خبر داد كه تلوزيون ماهواره‌يي مورد نظرش از شب يلدا آغاز به كار خواهد كرد.

در ادامه‌ي اين جلسه محمدجواد حق‌شناس مدير مسوول روزنامه‌ي اعنماد ملي به ارائه‌ي گزارشي از مراحل پيگيري تاسيس روزنامه و اسماعيل گرامي مقدم به ارائه‌ي گزارشي از روند تاسيس حزب پرداختند.

Copyright: gooya.com 2016