پنجشنبه 19 آبان 1384

وزير اطلاعات: عوامل اغتشاشات اخير اهواز با انگليس مرتبط بودند، ايلنا

تهران- خبرگزاري كار ايران

وزير اطلاعات، گفت: ارتباط بعضي از شبكه‌‏هاي دخيل در حوادث شهر اهواز با عوامل خارجي از جمله دولت انگليس اثبات شده است.
به گزارش خبرنگار ايلنا, محسني اژه‌‏اي، در حاشيه‌‏ سفر محمود احمدي‌‏نژاد، به استان خراسان جنوبي در جمع خبرنگاران، درباره پي‌‏گيري مساله حوادث شهر اهواز، گفت‌‏: مسايل كنترل شده است و عوامل بمب‌‏گذار شناسايي و دستگير شده‌‏اند و پرونده‌‏ تعدادي از آنها نيز از ناحيه وزارت اطلاعات تكميل و در اختيار دستگاه قضايي قرار گرفته است.

وي، افزود: بخشي از اين پرونده‌‏ها نيز در حال تحقيق و بررسي بيشتر است.
محسني اژه‌‏اي، درباره رسيدگي موضوع قاچاق سوخت و مواد مخدر از طريق مناطق مرزي به ويژه استان خراسان جنوبي، اظهارداشت: ريشه اين مسايل در خارج از كشور است و متاسفانه از زماني كه آمريكايي‌‏ها استقرار بيشتري در افغانستان پيدا كرده‌‏اند، مسايل و مشكلات در خصوص مواد مخدر, شرارت و ناامني‌‏ها نه تنها كمتر نشده؛ بلكه بيشتر شده و آمريكا براي آن كه توجيهي براي حضور خود در منطقه داشته باشد، از اين ناامني ها حمايت مي‌‏كند.
وي، ادامه داد‌‏: آمريكايي‌‏ها مي‌‏دانند اگر امنيت ايجاد شود، جايي براي آنها نيست.
محسني اژه‌‏اي، تصريح‌‏كرد‌‏: از نيمه دوم سال 83 تا نيمه اول سال جاري، مشكلاتي از قبيل شرارت، ناامني و قاچاق مواد مخدر در شرق كشور كاهش يافته است.
وي، ادامه داد: در حال حاضر نيز دولت قصد دارد به صورت ريشه‌‏اي به اين مساله توجه كند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وزير اطلاعات، ادامه‌‏داد: دولت هم زمان با مبارزه با اشرار و مواد مخدر نيز قصد دارد زمينه‌‏هايي را كه سبب آن مي‌‏شود تا برخي افراد آلت دست ديگران مي‌‏شوند و در اين مسائل فعاليت مي‌‏كنند را از ميان ببرد و اين مساله مهمي است كه دولت به آن توجه كرده و قصد از بين بردن آن را دارد.
محسني اژه‌‏اي، درباره راهكارهاي اجرايي مبارزه با قاچاق مواد مخدر و سوخت، تصريح‌‏كرد: برنامه هايي كه امشب در جلسه هيات دولت ارايه خواهد شد در جهت رفع اين مسايل است و در خصوص اين مسايل نيز بحث و گفت و گو خواهد شد.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'وزير اطلاعات: عوامل اغتشاشات اخير اهواز با انگليس مرتبط بودند، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016