دوشنبه 23 آبان 1384

مهدي كروبي به عنوان دبيركل حزب اعتماد ملي انتخاب شد، ايلنا

تهران- خبرگزاري كار ايران

مهدي كروبي شب گذشته با اكثريت آرا به عنوان دبير كل حزب اعتماد ملي انتخاب شد.
به گزارش خبرنگار "ايلنا"، شب گذشته اولين نشست اعضاي شوراي مركزي حزب اعتماد ملي در دفتر مهدي كروبي برگزار شد و در اين نشست كه 42 نفر از اعضاي شوراي مركزي حضور داشتند و 11 نفر از اعضا غايب بودند، مهدي كروبي با كسب 42 راي و با راي قاطع به عنوان دبيركل حزب اعتماد ملي انتخاب شد.
در اين نشست ابراهيم اميني, محمدجواد حق‌‏شناس, سقطي و نوروززاده به ارايه گزارشي در خصوص روند شكل‌‏گيري حزب و فعاليت‌‏هاي صورت گرفته توسط هيات موسس حزب اعتماد ملي پرداختند.
در ابتداي اين نشست، ابراهيم اميني ضمن ارايه گزارشي از روند شكل‌‏گيري حزب اعتماد ملي، يكي از اهداف حزب را ارتباط بيشتر با آحاد جامعه عنوان كرد و گفت: براي اين كار تصميم گرفته‌‏ايم كه يك روزنامه، ماه‌‏نامه و فصل‌‏نامه منتشر كنيم.
وي افزود: يكي ديگر از راه‌‏هاي ارتباط با جامعه بحث تاسيس شبكه ماهواره‌‏اي صبا بود كه دوستان تصميم گرفتند براي ارتباط بيشتر با مردم ايران و حتي ايرانيان خارج از كشور از اين شبكه ماهواره اي استفاده كنيم، همچنين تصميم گرفته‌‏ايم سايت اينترنتي را براي اطلاع‌‏رساني ايجاد كنيم.
اميني درباره انتخاب نام حزب اعتماد ملي تصريح كرد: اعتمادسازي يكي از اهداف حزب است، البته نام حزب پيش از انتخاب آن توسط يك رسانه آرمان ناميده شد، ولي اعتماد ملي با بالاترين راي براي حزب انتخاب شد.
وي در خصوص تنظيم اساسنامه و مرامنامه حزب توضيحاتي ارايه داد و گفت: براي آنكه بتوانيم اولين كنگره حزب را برگزار كنيم، تصميم گرفتيم اولين شوراي مركزي توسط اعضاي هيات موسس انتخاب شوند ولي براي دوره‌‏هاي بعدي به طور قطع شوراي مركزي حزب با انتخابات، انتخاب خواهند شد.
در ادامه خانم سقطي، مسوول سايت حزب اعتماد ملي در خصوص روند شكل‌‏گيري سايت توضيحاتي ارايه كرد.
وي با مثبت ارزيابي كردن روند تاسيس سايت، گفت: كارهاي فني سايت به اتمام رسيده است و در حال تدوين محتواي سايت هستيم و در آينده نزديك آدرس سايت اعلام خواهد شد.
نوروززاده از مسوولان شبكه ماهواره‌‏اي صبا نيز هدف از تشكيل اين شبكه را برقراري ارتباط مناسب ميان مردم و به ويژه ايرانيان خارج از كشور دانست و تصريح كرد: به دليل عدم ارتباط گسترده با همه مخاطبان، آقاي كروبي به اين فكر افتاد تا از طر يق يك شبكه تلويزيوني با مردم ارتباط برقر ار كند.
وي ادامه داد: در حال حاضر در حال برنامه‌‏ريزي هستيم و امكانات شبكه را تهيه كرده‌‏ايم تا در موعد مقرر امكان ارتباط با مردم داشته باشيم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

بر اساس اين گزارش، حق‌‏شناس، مدير مسوول روزنامه حزب اعتماد ملي در خصوص روند شكل‌‏گيري روزنامه اعتماد ملي، گفت: در جلسات متعدد تصميم گرفتيم كه حزب براي ارتباط با تمام جامعه يك روزنامه، ماه‌‏نامه و فصل‌‏نامه داشته باشد و اين موضوع به تصويب رسيد.
وي افزود: در جلسات مصوب شد مدير مسوول فصل‌‏نامه بر عهده منتجب‌‏نيا، ماه‌‏نامه بر عهده ابراهيم اميني و روزنامه بر عهده بنده باشد ولي پس از درخواست براي تقاضاي مجوز براي انتشار تنها به روزنامه مجوز دادند.
حق‌‏شناس با بيان اينكه از ابتدا نيز مبناي كار را بر اساس مشورت گذاشته‌‏ايم، تصريح كرد: حساسيت آقاي كروبي به اين موضوع بسيار جالب بود و به همين جهت پس از بررسي‌‏ها تصميم گرفتيم روزنامه را به صورت شوراي سردبيري اداره كنيم.
وي تصريح كرد: قرار است در هفته دوم آذر ماه پيش شماره روزنامه انتشار يابد و نيمه دوم آذر نيز اولين شماره آن انتشار خواهد يافت، همچنين براي آنكه اين روزنامه در اختيار ايرانيان خارج از كشور قرار بگيرد مطالب به صورت آن لاين روي اينترنت نيز قرار خواهد گرفت.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'مهدي كروبي به عنوان دبيركل حزب اعتماد ملي انتخاب شد، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016