شنبه 28 آبان 1384

آقای شریعتمداری موسسه آموزشی مصباح یزدی را از قلم انداخته اید؟! ع. مسیح

روزنامه کیهان مورخ شنبه مورخ 28 ابان ماه مطلبی را به چاپ رسانده که از برخی جهات شایان توجه است. این روزنامه به افشای!!! طرح مشترک دانشگاه امیر کبیر تهران و دانشگاه بیرمنگام در زمینه اعزام دانشجو به انگلستان توسط دانشگاه ایرانی پرداخته و با تاکید بر دشمنی دولت انگلستان با ایران در قضیه هسته ای دست اندرکاران دانشگاه امیر کبیر را مورد شماتت قرار داده است.

نویسنده در نظر ندارد نسبت به منفی یا مثبت بودن این گونه ارتباطات سخن براند، اما نکته مهمی که باعث اهمیت موضوع میشود این است که نویسنده و هیئت تحریریه این روزنامه فراموش کرده اند که در حال حاضر دولتی که بر سر کار است دولت خاتمی نیست و نکته جالبتر اینکه اموزش عالی را به محاکمه کشانده است اما یادی از موسسات دیگر که عین این قرار دادها را با طرف انگلیسی دارند نکرده است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

جهت روشن شدن اذهان باید عرض کنم که حدود چهار ماه پیش موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی در قم که نام مصباح یزدی را بر تارک خود دارد به دنبال سیاست اعزام طلاب دانشجو به خارج از کشور که رو به پدر خوانده نموده و قرار دادی را با موسسه بریتیش کانسیل در انگلستان منعقد کرده است که سالیانه نزدیک به 200 دانشجو را به آن کشور برای ادامه تحصیل بفرستد! البته قبل از این قرار داد، این موسسه طلاب خود را به کشورهای دیگری خصوصاً کانادا میفرستاد اما اکنون و با توجه به حفظ همکاران پیشین دانشجویان این موسسه به انگلستان اعزام خواهند شد. این قرار داد که به امضای دو طرف رسیده است در سال جدید میلادی مورد بهره برداری! قرار خواهد گرفت .

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'آقای شریعتمداری موسسه آموزشی مصباح یزدی را از قلم انداخته اید؟! ع. مسیح' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016