جمعه 2 دی 1384

با دستور احمدی نژاد آنونس خوشامدگویی به مسافران در پروازهای هما تغییر کرد، ميزان

با دستور احمدی نژاد و وزارت راه و ترابری، آنونس سابق خوشامدگویی به مسافران در پروازهای هما مبنی بر" با درود به روان پاک بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و شهدای گرانقدر اسلامی و آرزوی سلامتی و طول عمر مقام معظیم رهبری از..." پس از دو سال حذف بار دیگر برقرار شد.

مشاور رییس جمهوری در امور ایثارگران طی نامه ای به احمدی نژاد خواستار برقراری دوباره آنونس خوشامدگویی به مسافران در پروازهای هما شده بوده است.
مجتبی رحماندوست در این نامه نوشته است: متاسفانه شرکت هواپیمایی هما از سال 1381 بطور کلی نام امام(ره)، مقام معظم رهبری و شهدا را از آنونس خوشامدگویی حذف نمود.
وی در این نامه تصریح کرده است: جلسه حضوری با مدیرعامل وقت، مکاتبات پی در پی و در نهایت استناد به بند 11-7 از آئین نامه بند"د" ماده 159 قانون برنامه سوم توسعه مصوب هیات وزیران اهرمی شد تا فقط نام شهدا و آنهم تحت عنوان کلی" شهدای اسلام" به ابتدای آنونس خوشامدگویی برگردد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

رحماندوست در این نامه پیشنهاد بازگرداندن نام مقدس حضرت امام(ره)، مقام معظم رهبری و شهدای انقلاب اسلامی به آنونس پروازهایی که منظم انجام می شود، داد و نوشته است: به نظر می رسد حذف این اسامی در ابتدای پروازهایی که با تاخیر - خصوصا تاخیر زیاد- انجام می شود، مطلوب است.
برهمین اساس، نیز وزارت راه و ترابری با پیگیری هایی که در این خصوص با شرکت هواپیمایی هما کرد، باردیگر آنونس خوشامدگویی به مسافران در پروازهای هما مبنی بر" با درود به روان پاک بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و شهدای گرانقدر اسلامی و آرزوی سلامتی و طول عمر مقام معظیم رهبری از..." پس از دو سال حذف آن بار دیگر برقرار شد.

Copyright: gooya.com 2016