یکشنبه 4 دی 1384

مجتبي بيگدلي، سخنگوي حزب‌‏الله: ظرف يك ماه آينده در خصوص شبكه ماهواره‌‏اي خيبر به تصميم‌‏گيري نهايي می رسيم، ايلنا

تهران- خبرگزاري كار ايران

كنگره سراسري حزب‌‏الله ايران در پايان سال جاري و با حضور نيروهاي اين تشكل در استان‌‏ها و شهرستان‌‏ها، مدعوين و چهره‌‏هاي سياسي و مذهبي برگزار خواهد شد.
مجتبي بيگدلي، سخنگوي حزب‌‏الله ايران در گفت‌‏وگو با خبرنگار "ايلنا"، با بيان اين خبر گفت: قرار است در اين كنگره مواردي از منشور حزب‌‏الله به تصويب برسد.
وي يكي از راهبردهاي اين كنگره را يافتن راه‌‏هايي براي كمك و مساعدت به دولت بسيجي احمدي‌‏نژاد عنوان كرد و گفت: از آنجا كه دولت بسيجي احمدي‌‏نژاد اين روزها آماج حملات خارجي قرار گرفته است، درصدد هستيم راه‌‏هايي را بيابيم و بفهميم كه به چه نحوي مي‌‏توان به اين دولت كمك كرد.
مجتبي بيگدلي همچنين در خصوص شبكه ماهواره‌‏اي خيبر با بيان اينكه كارهاي فني اين شبكه نهايي شده است، گفت: ما مذاكرات خود را با دو ايستگاه ماهواره‌‏اي انجام داده‌‏ايم و دبير كل تشكل نظر كاملا مساعدي نسبت به اين موضوع دارد اما شوراي مركزي هنوز در خصوص اين مساله نظر صريحي نداده است.
وي ابراز اميدواري كرد: از آنجا كه تقريباً تمام ابزارها و فراهم هماهنگي‌‏ها انجام شده است، ظرف يك ماه آينده در اين خصوص به تصميم‌‏گيري نهايي برسند.
بيگدلي با اشاره به مشكلات پيش‌‏آمده براي شبكه ماهواره‌‏اي صبا، گفت: راهبرد حزب اعتماد ملي يك راهبرد كاملا سياسي است و در مسائلي كه رويكردهاي سياسي به عنوان هدف مد نظر قرار مي‌‏گيرد، به طور قطع مقاومت‌‏هايي هم ايجاد خواهد شد.
وي با بيان اينكه راهبرد حزب‌‏الله ايران در شبكه ماهواره‌‏اي خيبر يك راهبرد عقيدتي و فرهنگي است، گفت: ما قصد داريم مثل كاري كه خيلي از مجامع فرهنگي كشور انجام مي‌‏دهند، فعاليت داشته باشيم و به طور قطع اگر بخواهيم كار سياسي انجام دهيم، از شبكه خيبر استفاده نخواهيم كرد و هدف ما در اين شبكه گسترش معارف اسلامي و تشيع در جهان است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

سخنگوي حزب‌‏الله ايران همچنين در خصوص انتشار روزنامه اين تشكل، گفت: هيات تحريريه اين روزنامه شكل گرفته است و تنها معرفي مدير مسوول باقي مانده است، قرار بود اين نشريه در بهمن ماه چاپ شود اما به درخواست دبير كل تشكل، زمان انتشار روزنامه به 19 دي منتقل شده است.
بيگدلي نام روزنامه را حزب الله عنوان كرد و گفت: اين روزنامه در تهران و قم دفتر خواهد داشت.

Copyright: gooya.com 2016