سه شنبه 6 دی 1384

پايان اعتصاب: قول قاليباف براي آزادي ۱۶ نفر از اعضا سنديكاي شركت واحد و افزايش دستمزد رانندگان، ادوار نيوز

ادوار نيوز : يك منبع نزديك به سنديكاي رانندگان شركت واحد تهران در گفتگو با ادوار نيوز از پايان اعتصاب كاركنان شركت واحد و توافق به عمل آمده براي آزادي 16 نفر از اعضاي سنديكا و احقاق حقوق كاركنان شركت واحد خبر داد .

اين منبع آگاه افزود :‌ در تجمع يكشنبه شب در منطقه 6 (بلوار آسيا) كه بيش از 1200 نفر از اعضاي سنديكا در آن حضور داشتند و تا ساعت 4 صبح به طول انجاميد اين توافق با حضور قاليباف ، شهردار تهران صورت گرفت .

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي افزود : دكتر قاليباف كه تا پايان تجمع در محل حضور داشت ضمن مذاكره با نمايندگان تجمع كنندگان قول داد به حقوق و خواسته هاي رانندگان رسيدگي نموده و اعلام كرد خواسته هاي اعضاي سنديكا معقول و به حق است . بر همين اساس نمايندگان سنديكاي شركت واحد روز پنجشنبه طي نشستي با شهردار و ساير مسئولان ذيربط به بررسي جزييات خواسته هاي كاركنان شركت واحد خواهند پرداخت .

وي ضمن اعلام بي خبري از وضعيت اصانلو ، اعلام كرد : در رابطه با «آزادي دستگيرشدگان» و «اعلام قانوني بودن سنديكا» و «افزايش دستمزد» طوماري تهيه شده و در حال جمع آوري امضا هستيم .

اين عضو سنديكا حركت اخير سنديكاي شركت واحد تهران را نشان دهنده‌ي امكان فعاليت و ميزان تاثيرگذاري سنديكاهاي كارگري در احقاق حقوق كارگران دانست .

Copyright: gooya.com 2016