چهارشنبه 7 دی 1384

دادگاه رحماني، صابر، عليجاني و طيراني برگزار و آخرين دفاع از آنها اخذ شد، ايلنا

تهران- خبرگزاري كار ايران

سومين جلسه رسيدگي به اتهامات تقي رحماني‌‏، هدي صابر، رضا عليجاني و رضا طيراني از فعالان ملي- مذهبي صبح امروز در شعبه 26 دادگاه انقلاب تهران برگزار شد.

محمد شريف، وكيل مدافع اين فعالان ملي- مذهبي در گفت‌‏وگو با خبرنگار "ايلنا"، با اعلام اين مطلب، گفت: در اين جلسه، موكلينم به پرسش‌‏هاي مطروحه توسط دادگاه پاسخ داده و آخرين دفاع از آنها اخذ شد.
وي افزود: علي‌‏الاصول دادگاه جهت احراز صحت و سقم كيفرخواست‌‏هاي تنظيمي عليه موكلانم كه بعضاً در حجمي حدود 80 صفحه تنظيم شده بود، مبادرت به اخذ استعلام از مراجع ذيربط خواهد كرد و سپس در فرجه قانوني مبادرت به صدور رأي مي‌‏كند.
وكيل تقي رحماني‌‏، هدي صابر، رضا عليجاني و رضا طيراني ابراز اميدواري كرد كه با توجه به مجموع مطالب اظهار شده در دادگاه و نيز با توجه به سياست كيفري اعلام شده از سوي رييس قوه قضائيه، موكلانش از اتهامات وارده تبرئه شوند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

شريف از اشاره به جزئيات دادگاه به لحاظ غيرعلني برگزار شدن جلسه محاكمه خودداري كرد و گفت: با توجه به تصميم اخذ شده از سوي دادگاه، اين جلسه به صورت غيرعلني برگزار شد و از اين حيث مشمول احكام قانوني راجع به محاكمات غيرعلني است.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'دادگاه رحماني، صابر، عليجاني و طيراني برگزار و آخرين دفاع از آنها اخذ شد، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016