چهارشنبه 14 دی 1384

پيش‌شماره‌ي روزنامه‌ي حزب‌الله ايران نوزدهم دي ماه منتشر مي‌شود، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: سياسي

سخنگوي حزب‌الله ايران با بيان اين‌كه اولين پيش‌شماره‌ي روزنامه‌ي حزب‌الله ايران در نوزدهم دي ماه منتشر مي‌شود، اظهار داشت: كار خبرگزاري نيز طبق زمان‌بندي پيش خواهد رفت و به احتمال زياد در سال 1385 كارش را آغاز خواهد كرد.

مجتبي بيگدلي در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) هم‌چنين گفت كه مقدمات برگزاري كنگره‌ي اين تشكل با حضور شخصيت‌هاي فرهنگي در اواخر سال در تهران و قم فراهم شده است.

بيگدلي در ارتباط با فعاليت شبكه‌ي ماهواره‌يي اين تشكل هم گفت: طبق نظر آيت‌الله خرازي دبيركل آغاز به كار ماهواره به تأخير افتاده، ولي مقدمات آن فراهم شده است.

وي در پاسخ به اين سوال كه آيا اين تشكل براي پخش برنامه‌هاي ماهواره‌يي خود از وزارت ارشاد يا شوراي عالي امنيت ملي اجازه كسب كرده يا نه؟ گفت: ما كاري با وزارت ارشاد نداشته‌ايم چون شبكه‌ي ما فعاليت فرهنگي و در راستاي تبليغ معارف اهل بيت انجام خواهد داد. اگر براي شبكه‌ي صبا آن اتفاق افتاد و اجازه‌ي پخش نگرفت به خاطر سياسي بودن بود. البته ما خود داراي عقايد سياسي هستيم ولي اجازه نخواهيم داد كه فعاليت شبكه‌ي ماهواره‌اي‌مان ابزار دستي براي فعاليت‌هاي سياسي شود. ما در راستاي فعاليت‌هاي فرهنگي و معارف اهل بيت حركت خواهيم كرد. ما از پتانسيل شهر قم و پژوهشكده‌ها در اين ارتباط استفاده خواهيم كرد و كاري به وزارت ارشاد نداريم. در حال حاضر سايت‌ها و شبكه‌هاي ماهواره‌اي مختلفي اسلام و معارف اهل بيت را مورد هجوم قرار داده‌اند و ما بايد از ظرفيت خود براي دفاع از اين معارف استفاده كنيم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي با انتقاد از برخي از چهره‌هاي سياسي كشور گفت: برخي از چهره‌ها كه ما براي آنها احترام قائل هستيم به جاي اين‌كه بنشينند و تجارب خود را در اختيار جوانان قرار دهند و كتاب خاطرات بنويسيند، بعضا اظهارنظرهايي مانند اين‌كه انقلاب اسلامي در خطر است بيان مي‌كنند كه آدم متأثر مي‌شود. دولت جديد تازه كارش را آغاز كرده است. بايد اجازه دهيم آنها فعاليت و برنامه‌هاي خود را محقق كنند و به آنها در اين راه ياري رسانيم.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'پيش‌شماره‌ي روزنامه‌ي حزب‌الله ايران نوزدهم دي ماه منتشر مي‌شود، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016