سه شنبه 20 دی 1384

احمدي نژاد: دست‌هاي مكار و وابسته دنبال حذف امثال نواب صفوي بوده‌اند، ايسنا

اكنون كساني در صحنه‌ي انقلاب حاضرند كه خط نواب را دنبال مي‌كنند


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: سياسي

دكتر احمدي‌نژاد با بيان اين كه قوت و زلال ايمان در نواب صفوي موجب شده بود كه او وجود خود را در عظمت اسلام ببيند، گفت: شهيد نواب صفوي وجود خود را فداي عزت اسلام كرد؛ زيرا بر اين باور بود كه عزت مسلمانان تنها در سايه حاكميت احكام اسلامي است.

به گزارش گروه دريافت خبر ايسنا، رييس جمهور دوشنبه‌شب در ديدار خانواده شهيد نواب صفوي و اعضاي ستاد بزرگداشت پنجاهمين سالگرد شهادت وي با اشاره به اين كه تجلي خودباوري و اسلام‌مداري در نواب صفوي موجب شده بود، زرق و برق دنياي مادي كمترين تاثيري بر وي نداشته باشد، افزود: نواب صفوي تا پاي جان بر سر اهداف متعالي خود ايستادگي كرد و سر سوزني كوتاه نيامد و امروز نيز به دليل اين كه تفكري از جنس نور داشت، همچنان زنده است؛ حتي اگر كساني بخواهند نقش او را در تاريخ با چشم‌پوشي بر واقعيت‌ها محو كنند.

رييس‌جمهور مظلوميت شهيد نواب صفوي طي سالهاي گذشته را يادآور شد و افزود: نواب صفوي همان گونه كه در ملي شدن صنعت نفت نقش موثر و اساسي داشت، در عرصه فرهنگ اسلامي در كشور نيز با هدف زنده نگه داشتن اسلام تاثير بسزايي داشت.

احمدي نژاد با بيان اين كه امروز مي‌توانيم نواب صفوي را به عنوان يك انسان نمونه به نسل آينده معرفي كنيم، گفت: هميشه دست‌هاي مكار و وابسته دنبال اين بوده و هستند كه او و امثال او را محو كنند. آنهايي كه به نام مبارزه و آزادي‌خواهي و ملي‌گرايي او را بر نمي‌تافتند هنگامي كه در برابر ايمان و پاكي‌ ايشان احساس حقارت كردند، در مقابلش ايستادند.

رييس‌جمهور تاكيد كرد: دنيا بايد بداند كه خط انقلاب همان مسيري است كه شهيد نواب صفوي دنبال كرد و اكنون كساني در صحنه انقلاب حاضرند كه خط نواب را دنبال مي‌كنند.

رييس‌جمهور با اشاره به خصايص مردان بزرگ و تصميمات آنها كه موجب تغيير و تحول در افكار و جامعه مي‌شود، گفت: تصميمات هدفمند و اساسي شهيد نواب صفوي داراي ارزشي بود كه اثر آن از مجاهدت چندين لشكر بيشتر است.

احمدي‌نژاد برگزاري پنجاهمين سالگرد شهادت نواب صفوي را حركتي مبارك و ارزنده خواند كه موجب تقويت اهداف اسلامي به ويژه در مديران و مسوولان مي‌شود.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

پيش از سخنان رييس‌جمهور، حسين دهقان، معاون رييس‌جمهور و رييس بنياد شهيد و ايثارگران گزارشي را در ارتباط با برنامه‌هاي ستاد ارايه كرد و افزود: فداييان اسلام را نبايد تنها به عنوان يك گروه مسلح شناخت بلكه بايد نقش بارز آنان در به ثمر رسيدن انقلاب اسلامي و ملي شدن صنعت نفت نيز بازگو شود.

وي همچنين افزود: تعداد190 مقاله به ستاد برگزاري پنجاهمين سالگرد شهادت نواب صفوي ارايه شده است.

در اين ديدار كه همسر و خانواده شهيد نواب صفوي و چند تن از همرزمان وي حضور داشتند، همسر شهيد نواب صفوي ضمن قدرداني از برگزاركنندگان و دست‌اندركاران ستاد، خاطراتي را از دوران مبارزه و چگونگي دستگيري و به شهادت رسيدن نواب صفوي بيان كرد.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'احمدي نژاد: دست‌هاي مكار و وابسته دنبال حذف امثال نواب صفوي بوده‌اند، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016