یکشنبه 2 بهمن 1384

هشدار اسرائيل به ايران، صدای آلمان

شائول موفاز وزير دفاع اسراييل خطاب به محمود احمدى‌نژاد: شما براى مردم خود فقط نابودى را به ارمغان آورده‌ايد


شائول موفاز وزير دفاع اسراييل به شهروندان ايرانى هشدار داد، چنانچه محمود احمدى‌نژاد رييس جمهور اسلامى ايران باز هم فراخوان نابودى اسراييل را بدهد، مى‌تواند براى آنها مصيبت و بدبختى را به همراه بياورد. وى افزود كه در صورت عدم كاميابى تلاشهاى ديپلماتيك در رابطه با توقف برنامه اتمى ايران، اسراييل آمادگى و توان دفاع از خود را دارد.

وزير دفاع اسراييل ديروز شنبه ۲۱ ژانويه در كنفرانسى در اورشليم، خطاب به مردم ايران گفت: ”اظهارات عوامفريبانه احمدى‌نژاد، اعمال مجرمانه و اغراض افراطى‌ او مصيبت را بدنبال خواهند آورد“. وى افزود: ”دست به هر كارى كه ضرورى مى‌دانيد بزنيد تا جلوى اين مصيبت را بگيريد“. موفاز در اظهارات خود به اين مسئله اشاره كرد كه مى‌داند بسيارى از ايرانيان از نظرات محمود احمدى‌نژاد حمايت نمى‌كنند.

وزير دفاع اسراييل با خطاب قرار دادن رييس جمهورى اسلامى ايران افزود: ”شما كشورتان را با يك ايدئولوژى انباشته از نفرت، وحشت و يهودى‌ستيزى رهبرى مى‌كنيد“. و ادامه داد: ”بهتر بود نگاهى به تاريخ مى‌افكنديد تا ببينيد چه بر سر مستبدانى مانند شما كه تلاش مى‌كنند مردم يهود را نابود كنند مى‌آيد. شما براى مردم خود فقط نابودى را به ارمغان آورده‌ايد“.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

شائول موفاز با تاكيد بر اظهارات پيشين ضداسراييلى احمدى‌نژاد گفت ايران در حمايت، مسلح كردن و آموزش دادن نيروهاى مسلح فلسطينى سهيم است و آنها را به عمليات نظامى عليه اسراييل ترغيب مى‌كند. گفتنى‌ست كه جمعه گذشته ۲۰ ژانويه، محمود احمدى‌نژاد با نمايندگان گروههاى تندروى فلسطينى در سوريه ديدار كرد. طبق گفته اين نيروها، احمدى‌نژاد به آنها قول حمايت داده است.

بر اساس گزارش رسانه‌ها، اسراييل ايران و سوريه را متهم كرده است كه در عمليات انتحارى در تل‌آويو (در روز پنج‌شنبه ۱۹ ژانويه ) كه در جريان آن عامل عمليات كشته و ۳۰ نفر زخمى شدند دست داشته‌اند.

وزير دفاع اسراييل با وجود اظهارات شديداللحنش عليه احمدى‌نژاد، هر گونه «عمليات هسته‌اى» عليه ايران را قاطعانه رد كرد.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'هشدار اسرائيل به ايران، صدای آلمان' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016