چهارشنبه 5 بهمن 1384

وزير دفاع: اسرائيل در صورت حمله به ايران به اغماء ابدي فرو خواهد رفت، ايلنا

تهران- خبرگزاري كار ايران

وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح گفت: اسرائيل جرات حمله به ايران را ندارد و چنانچه دچار چنين اشتباه بزرگي شود، پاسخ مدافعان ايران اسلامي، اسرائيل را همچون شارون به اغماء ابدي فرو خواهد برد.

به گزارش "ايلنا"، سردار سرتيپ مصطفي محمد نجار در پاسخ به سوال خبرنگاران پيرامون تهديدات اخير وزير جنگ رژيم صهيونيستي تصريح كرد: البته از رژيم نامشروع اسرائيل كه بر پايه تجاوز، قتل، غارت و اقدامات تروريستي بنا شده است، انتظاري جز شرارت و خشونت نمي‌‏رود و اين‌‏گونه تهديدات نشان از خوي تجاوزكارانه و تروريستي اين رژيم دارد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

سردار نجار با اشاره به جنگ رواني استراتژيك آمريكا عليه جمهوري اسلامي ايران، گفت: شيطان بزرگ، آمريكا و شيطان كوچك، اسرائيل با به كارگيري تاكتيك‌‏هاي جنگ رواني درصدد مرعوب كردن ايران، تحريف واقعيات و مخدوش كردن حقايق هستند ولي به حكم آيه شريفه "و مكرو مكرالله والله خير الماكرين" با هوشياري و انسجام مردم و مسوولان نظام و بيداري ملت‌‏هاي آزاد منطقه و جهان، نقشه‌‏هاي شوم آنان عليه بشريت يكي پس از ديگري نقش بر آب خواهد شد.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'وزير دفاع: اسرائيل در صورت حمله به ايران به اغماء ابدي فرو خواهد رفت، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016