شنبه 8 بهمن 1384

رجوي شکست استراتژي مبارزه مسلحانه را قبول مي کند، ميزان نيوز

ميزان نيوز: شبكه خبري يواس نيوز واير، خبر داد سازمان مجاهدين خلق براي خروج از ليست گروههاي تروريستي "مبارزه مسلحانه" را در تماميت آن نفي کرده و از اين به بعد خود را تنها متعهد به روش های غير خشونت آميز مبارزاتي مي داند و بنابراين از مقامات ذيربط مي خواهد تا نام سازمان را از ليست گروه های تروريستي خارج سازند."

اين پايگاه خبري اطلاع داد بنابر سخنان يکي از نزديکان به شورای ملي مقاومت ايران به رهبری مسعود و مريم رجوی با شرط ناشناخته ماندن :
"مجاهدين خلق چندين سال قبل پروسه ای را برای مراجعه به دادگاه اتحاديه اروپا آغاز نمودند که در آن خواستار خروج از ليست گروه های تروريستي در اروپا شده بودند.
بنابر اطلاعيه های خود سازمان، آنها ناوگان هايي از وکلا و مشاورين را به استخدام در آورده و اميدوار بودند تا نتيجه دادگاه به نفع آنها تمام گردد.
دادگاهي در همين رابطه در اوايل ماه فوريه دوهزار و شش در لوگزامبورگ به اين مسئله رسيدگي خواهد نمود.
اگر چه مجاهدين چند سالي است که بدنبال جمع کردن نامه های حمايت از هر کسي که دستشان برسد هستند ولي وکلا و مشاورين آنها ياد آور شده اند و تاکيد کرده اند که آنها بايد با شفافيت و بدون هيچ گونه قيد و شرطي تروريسم بعنوان وسيله ای برای بدست آوردن اهداف سياسي را نفي کرده و بصورت مشخص اعلام کنند که با شفافيت و بصورت قطعي مبارزه مسلحانه را نفي نموده و ديگر به آن اعتقادی ندارند و از اين به بعد فقط معتقد به استفاده از روش های سياسي، اجتماعي و فرهنگي در مبارزه با رژيم ايران مي باشند.
مجاهدين اکنون اين پيشنهاد را پذيرفته و به مقامات ذيربط اعلام نموده اند که:

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

سازمان مجاهدين خلق "مبارزه مسلحانه" را در تماميت آن نفي کرده و از اين به بعد خود را تنها متعهد به روش های غير خشونت آميز مبارزاتي مي داند و بنابراين از مقامات ذيربط مي خواهد تا نام سازمان را از ليست گروه های تروريستي خارج سازند."
هفته گذشته زماني که تعدادی از وابستگان گروه رجوی در مقابل کاخ سفيد جمع شده و خواستار تحريم اقتصادی و حمله نظامي به ايران شدند، کاندوليزا رايس وزير خارجه امريکا در جلسه پرسش و پاسخ هنگامي که ريموند تنتر استاد دانشگاه جورج تاون از وی خواست که از مجاهدين خلق در قبال ايران استفاده کند پاسخ داد که: "... موضع امريکا در قبال مجاهدين روشن است. مجاهدين در ليست تروريستي قرار دارند. آنها افراد بي شماری از جمله امريکايي ها را به قتل رسانده اند..." .

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'رجوي شکست استراتژي مبارزه مسلحانه را قبول مي کند، ميزان نيوز' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016