پنجشنبه 18 اسفند 1384

۱۹۵ نماينده مجلس خواستار اجراي دقيق قانون رفع تعليق فعاليت هسته اي توسط دولت شدند، ايلنا

تهران- خبرگزاري كار ايران

195 تن از نمايندگان مجلس شوراي اسلامي با صدور بيانيه‌‏اي خواستار اجراي دقيق قانون رفع تعليق كليه فعاليت‌‏هاي هسته‌‏اي توسط دولت شدند.

به گزارش خبرنگار پارلماني ايلنا، در اين نامه كه در پايان جلسه علني امروز مجلس توسط حسين نجابت نماينده تهران قرائت شد، آمده است:
ملت هميشه بيدار و شريف ايران واقف هستند فشارهاي امروز به بهانه پرونده هسته‌‏اي هزينه استقلال خواهي ملتي است كه با انقلاب شكوهمند اسلامي خود دستان ناپاك اجانب را از سرزمين خود كوتاه كرده و بر سرنوشت خويش حاكم شده است.
اين نامه مي‌‏افزايد:فرزندان برومند ايران اسلامي به بركت خودباوري نشات گرفته از دين‌‏مداري به قله‌‏هاي رفيع علمي رسيده و حتي در حوزه‌‏هاي انحصاري قدرتهاي بزرگ ، گامهاي بلندي برداشته‌‏اند كه اين مي‌‏تواند سرمايه عظيمي جهت كارآمد‌‏تر كردن نظام اسلامي، براي رشد و رفاه بيشتر و الگو شدن آن براي منطقه و جهان تلقي شود.
طي ماههاي اخير نظام سلطه بين‌‏المللي و لابي صهيونيسم به رهبر آمريكا تلاش نمود وانمود نمايد جمهوري اسلامي ايران به دنبال توليد سلاحهاي هسته‌‏اي است، حال آنكه همگان واقف‌‏اند ملت ايران صرفا به دليل پافشاري و صيانت از حداقل حقوق خود در داشتن تحقيقات هسته‌‏اي به عنوان يك عضو "ان.پي‌‏.تي" انواع و اقسام تهديدات و فشارها متحمل مي‌‏شود.
در اين بيانيه تصريح شده است: دولت ما تلاش نمود تا در قالب قواعد پذيرفته شدن بين‌‏المللي و با استفاده از ابزارهاي مذاكره و گفت و گو، پذيرش بازرسان آژانس و تعليق فعاليتهاي هسته‌‏اي اعتماد‌‏سازي نمايد.لكن گويي اين گام‌‏ها با زياده خواهي‌‏هاي غيرحقوقي قدرت‌‏هاي بزرگ مواجه شده تا آنجا كه حتي برخي با زياده‌‏روي و تماميت خواهي بحث بي‌‏مبنا و غيرحقوقي تعطيلي تحقيقات هسته‌‏اي را مطرح كرده‌‏اند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

نامه نمايندگان تاكيد دارد: ما نمايندگان ملت بزرگ ايران ضمن يادآوري به دولت محترم در اجراي دقيق قانون رفع تعليق از كليه فعاليت‌‏هاي هسته‌‏اي اعلام مي‌‏كنيم كه دولت و ملت ايران امروز بيش از پيش مصمم است با اتكال به ذات لايزال الهي و با انسجام و پيوستگي و تبعيت از مقام معظم رهبري حضرت آيت‌‏اله خامنه‌‏اي در همه عرصه‌‏هاي دفاع از انقلاب و نظام اسلامي پرتوان ايستادگي نمايد.

Copyright: gooya.com 2016