سه شنبه 23 اسفند 1384

حاشيه‌ جلسه‌ علني نوبت صبح مجلس: با راننده صحبت نكنيد، قديم مي‌گفتند هو نكنيد، حال مي‌گوييم دودو نكنيد، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: مجلس

** با راننده صحبت نكنيد

به گزارش خبرنگار پارلماني خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، امروز در زمان بررسي آخرين بند از لايحه بودجه كل كشور، هنگامي كه اطراف صندلي حدادعادل شلوغ شده بود و تعدادي از نمايندگان با حضور در جايگاه هيات رييسه، تذكرات و پيشنهادات‌شان را مستقيما با حدادعادل مطرح مي‌كردند، رييس مجلس گفت: هنگام رانندگي با راننده صحبت نكنيد. حكايت من و آقاي حاجي‌بابايي است كه در صحبت با شما از مذاكرات صحن غافل مي‌مانيم.

** دو دو نكنيد

زماني كه تعدادي از نمايندگان در مخالفت با يكي از پيشنهادات مطرح شده فرياد مي‌زدند دودو (مخالف) رييس مجلس گفت: قديم مي‌گفتند هو نكنيد، حال ما بايد به شما بگوييم دو نكنيد.

** تخم دو زرده كه نمي‌شود كرد

حدادعادل هنگامي كه فتح‌الله حسنوند نماينده‌ي خرم‌آباد دو پيشنهاد را يكجا مطرح كرد، گفت: قبل از راي‌گيري پيشنهاد اول كه نمي‌توانيد پيشنهاد دوم را مطرح كنيد. تخم دوزرده نمي‌شود كرد. شما مي‌خواهيد در فرصتي كه ميكروفن‌تان باز است همه‌ي مشكلات استان لرستان را حل كنيد. اما حسنوند هم‌چنان به سخنانش ادامه داد.

حدادعادل به وي گفت: با شما خداحافظي مي‌كنيم. ميكروفن ايشان را خاموش كنيد.

دقايقي پس از اين بحث، حسين پاپي نماينده‌ي دورود و ازنا و از مجمع نمايندگان استان لرستان در تذكري آيين‌نامه‌اي به حدادعادل گفت: قسمت دوم سخنان آقاي حسنوند درباره‌ي تذكري بود كه رييس جلسه علني ديروز آن را وارد دانسته بود و ايشان قانونا حق بيان آن را داشت.

پاپي با اشاره به جمله‌ي حدادعادل، خطاب به حسنوند كه «تخم دوزرده نمي‌شود كرد» گفت: شما حيثيت مردم لر را به سخره گرفتيد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


حدادعادل نيز با درخواست از اتاق فرمان براي قطع ميكروفن پاپي گفت: من و همه‌ي نمايندگان مجلس به همه‌ي مردم ايران ارادت داريم و شكي در آن نيست. اين چه حرفي است كه شما مي‌زنيد.

حدادعادل افزود: من براي رفع خستگي اين عبارت را به كار بردم و اگر قرار باشد شما از آن سوءاستفاده كنيد پس اگر كسي به من هم چيزي بگويد يعني به تهراني‌ها گفته است!!

Copyright: gooya.com 2016