پنجشنبه 24 فروردین 1385

احمدي نژاد: ايران در معادلات جهاني از موضع قدرت منافع ملت را حفظ مي كند، ايرنا

مشهد، خبرگزاري جمهوري اسلامي ‪۸۵/۰۱/۲۴‬

رييس جمهوري گفت: امروز ايران به لطف خدا يك كشور هسته‌اي است و از موضع يك كشور مقتدر در معادلات جهاني وارد شده و منافع ملت را حفظ مي‌كند.

دكتر محمود احمدي نژاد روز پنجشنبه در جمع مردم شهرستان كاشمر افزود:
دشمن نمي‌داند كه با فشارهاي سياسي ، تحريم‌ها ، جنگ رواني و تبليغات ايران متوقف نمي‌شود و اين ملت مجاهد، يكپارچه و مقاوم چون كوه ايستاده است.

وي اظهار داشت : آنان چه بخواهند و چه نخواهد ملت ايران راه خود را يافته و تا بهره‌برداري كامل از همه ظرفيت‌هاي صلح آميز انرژي هسته‌اي، راه خود را با قدرت ادامه خواهد داد.

وي بيان كرد : ايران اسلامي امروز در سايه مقاومت و مجاهدت به پرچمدار توحيد و عدالت در دنيا بدل شده و جامعه‌اي، اسلامي ،پيشرفته ، مرفع و مقتدر را در كشور بر پا خواهيم كرد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

رييس جمهوري با بيان اينكه استمرار ، دوام و موفقيت هر نوع مجاهدتي به آن است كه فقط و فقط در راه خدا باشد، گفت : ملت ما در طول ‪ ۲۷‬سال گذشته اينگونه در برابر تمامي مشكلات ، تحريم‌ها ايستاده و همه موانع را از پيش پا برداشته است.

وي ادامه داد : امروز همه ما بايد كشور را در همه زمينه‌هاي علمي ، فرهنگي، اقتصادي، كشاورزي، شهرسازي ،مسكن و معماري با تلاش ، كار و مجاهدت خود بسازيم .

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'احمدي نژاد: ايران در معادلات جهاني از موضع قدرت منافع ملت را حفظ مي كند، ايرنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016