یکشنبه 10 اردیبهشت 1385

حزب موتلفه: مطمئنيم رييس‌‏جمهور از پيگيري دستور حضور بانوان در ورزشگاه‌‏ها خودداري مي‌‏كند، ايلنا

تهران- خبرگزاري كار ايران

حزب موتلفه اسلامي با صدور بيانيه‌‏اي ضمن انتقاد از دستور رييس‌‏جمهور براي حضور بانوان در ورزشگاه‌‏ها، از وي خواست كه در ساماندهي چنين تجمع‌‏هايي با مشورت كامل صاحب‌‏نظران ديني و ورزشي اتخاذ تصميم كند.

به گزارش "ايلنا"، در اين بيانيه آمده است: با توجه به تذكراتي كه در روزهاي اخير توسط مراجع عظام و علماي اعلام راجع به حضور بانوان در مسابقات ورزشي داده شده است، حزب موتلفه اسلامي با تشكر و امتنان از همه علماي بزرگوار كه در طول تاريخ پاسدار حقوق حقه آحاد مردم و از جمله بانوان بوده‌‏اند، اطمينان دارد كه شخص رييس‌‏جمهور محترم نيز از تاييد هر اقدامي كه با شرع مطهر اسلام مغايرت داشته باشد، خودداري خواهند نمود و مانند هر مسلمان ديگر براي نظر و تذكر مراجع تقليد احترام كامل داشته و خواهند داشت.
در ادامه اين بيانيه آمده است: حقوق حقه بانوان و حضور گسترده آنان در صحنه‌‏هاي اجتماعي, سياسي و علمي مد نظر رهبري معظم انقلاب و مراجع عظام تقليد و مسوولان نظام بوده و هست ولي توجه به اين نكته مهم كه دشمن براي به ثمر رساندن تهاجم و شبيخون فرهنگي همه فضاهاي فرهنگي، ورزشي و سياسي را مد نظر دارد، از نكاتي است كه در اتخاذ هر تصميمي بايد مورد توجه كامل قرار گيرد.
در ادامه اين بيانيه آمده است: بدون شك حفظ حرمت كامل بانوان در هر شرايطي از بديهيات تفكر ديني است و حفظ اين حرمت در تجمعي كه احساسات تماشاگران در برد يا باخت يك تيم ورزشي به اوج مي‌‏رسد، كاري غيرممكن است و تقاضاي ما از رييس محترم جمهور اين است كه در ساماندهي اين‌‏گونه تجمع‌‏ها با مشورت كامل صاحب‌‏نظران ديني و ورزشي اتخاذ تصميم بنمايند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

اين بيانيه مي‌‏افزايد: بانوان نيز حق برخورداري از امكانات ورزرشي و تفريحي با رعايت كامل موازين اسلامي را دارا هستند ولي اعمال مديريت صحيح از طرف سازمان تربيت بدني جمهوري اسلامي مورد تقاضاي همه مردم است. از بانوان محترم كشور و رسانه‌‏هاي گروهي اين انتظار است كه خود مراقبت لازم را در خنثي كردن توطئه دشمنان كه نظر قطعي بر ايجاد تفرقه بين مردم, دولت و مراجع عظام را دارند، معمول بفرمايند.

Copyright: gooya.com 2016