شنبه 2 آبان 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مخبر کميسيون بهداشت مجلس: آثار مضر پارازيت‌ها هنوز مستدل نشده است، ايلنا

- موضوع پارازيت‌ها به عنوان پيش‌فرض به مجلس رسيده اما نمی‌توان در مورد آن اظهارنظر کرد
- آثار پارازيت‌ها به دليل بلند بودن طول موج‌ها در کوتاه مدت قابل مشاهده نيست.


مخبر کميسيون بهداشت و درمان مجلس گفت: تاکنون مقوله‌ای دال بر مضر بودن آثار پارازيت‌ها بر سلامت مردم به طور خاص، دقيق و طی تحقيق مستدل به دست نيامده است.
شاهرخ رامين در گفت‌وگو با خبرنگار ايلنا در پاسخ به اين سئوال که مجلس بر اساس چه دلايلی از وزارت اطلاعات و وزارت بهداشت ارايه گزارش خواسته، افزود: بر حسب انتظار مردم در مجلس ضروری شد چرا که برای بررسی هر تحقيقی،‌معيارها، گروه شاهد و آزمايشی، طول مدت تحت نظر آنها مد نظر قرار می گيرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی ادامه داد: موضوع پارازيت‌ها به دليل طولانی بودن اثرات و مداخله عوامل ديگر به راحتی قابل بررسی نيست و طول موج‌ها بلند‌ است و در کوتاه مدت انرژی کمی را وارد می‌کند.
مخبر کميسيون بهداشت مجلس با بيان اينکه در هفته جاری نيز مانند گذشته به بررسی لايحه هدفمند کردن يارانه‌ها پرداخته می‌شود گفت: لوح فشرده‌ای از سوی معاونت سلامت وزارت بهداشت به مجلس ارايه شده بود که در آن استانداردهای امواج مايکروويوها ، روش بررسی انواع امواج راديويی در گوشی‌های همراه و ماهواره‌ها و طول موج آنها اعلام شد.
رامين در مورد مشاهده عوارض پوستی و کبدی در برخی از افراد و استناد اين عواض به پارازيت‌ها گفت: بايد تحقيق شود اينکه چه کسانی به اين عورض دچار شده‌اند و آيا افرادی که با آنها بوده‌اند نيز اين علائم را دارند يا خير؟ هر گفته يا نوشته‌ای قابل اعتماد نيست.
وی ادامه داد:‌ موضوع پارازيت‌ها به عنوان پيش‌ فرض به مجلس شورای اسلامی رسيده اما نمی‌توان در مورد آن به راحتی اظهارنظر کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016