دوشنبه 18 آبان 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تهران اتهام سه آمریکایی بازداشت شده در ایران را جاسوسی اعلام کرد، صدای آمریکا

به گزارش خبرگزاری رسمی جمهوری اسلامی، اتهام سه شهروند آمریکایی بازداشت شده در ایران جاسوسی است.

ایرنا به نقل از عباس جعفری دولت آبادی، دادستان عمومی و انقلاب تهران، اعلام کرد: «اتهام سه شهروند آمریکایی که در مرز ایران و عراق دستگیر شده اند، جاسوسی است و تحقیقات درباره آن ها ادامه دارد.»

این سه آمریکایی در تاریخ ۹ مرداد ماه (۳۱ ژوئیه)، به دلیل ورود غیرقانونی به خاک ایران در نزدیکی مرز با کردستان عراق بازداشت شدند. آن زمان اعلام شد که این کوهنوردان آمریکایی هنگام کوهنوردی در شمال عراق به اشتباه وارد قلمرو ایران شده اند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


هیلاری کلینتون، وزیر خارجه ایالات متحده آمریکا، روز دوشنبه در سخنان خود در برلین، بار دیگر مقامات جمهوری اسلامی را ترغیب کرد سه شهروند آمریکایی بازداشتی در ایران را آزاد کنند.

خانواده این سه نفر هفته گذشته در بیانیه ای اعلام کردند «شین باور»، «سارا شورد» و «جاش فتال» دو بار با دیپلمات های سوییسی در زندان اوین تهران ملاقات کرده اند. به نوشته این بیانیه، اولین دیدار آنان در ماه سپتامبر انجام شده و دیدار دوم پنجشنبه گذشته صورت گرفته است.

سوییس، حافظ منافع آمریکا در ایران به شمار می رود. خانواده سه زندانی آمریکایی در ایران می گویند شرایط جسمانی آنان مناسب است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016