یکشنبه 25 بهمن 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بازداشت امين نظری، عضو شورای مرکزی دفتر تحکيم، در راه بيمارستان و انتقال وی به زندان اوين، کميته گزارشگران حقوق بشر

کميته گزارشگران حقوق بشر- بنا به اخبار رسيده امين نظری، ديگر عضو شورای مرکزی دفتر تحکيم و مسول واحد حقوق بشر اين تشکل دانشجويی، روز پنجشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۸۸ در ميدان وليعصربازداشت شد. وی که برای جراحی آخرين مهره کمر خود به درمانگاه می رفت توسط پليس دستگير و به زندان اوين منتقل گرديده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


شاهدان عينی از وخامت حال اين فعال داشجويی حکايت می کنند. به گفته اين شاهدان، وضعيت جسمانی امين نظری به دليل وجود عفونت شديد بسيار وخيم بوده و به مراقبتهای ويژه بهداشتی و درمانی در خارج از زندان نيازمند است.

امين نظری در تابستان امسال نيز پس از انتخابات به همراه ۲۰ دانشجوی ديگر دانشگاه بوعلی سينای همدان دستگير گرديد و در اثر شکنجه های وارده دست وی شکسته و به شدت آسيب ديده بود.

لازم به ذکر است، مهدی عربشاهی، بهاره هدايت؛ مرتضی سيمياری و ميلاد اسدی ديگر اعضای شورای مرکزی دفتر تحکيم هستند که در اوين نگهداری می شوند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016