دوشنبه 10 اسفند 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

موسوی تبريزی: اگر بخواهند کشور به سوی آرامش پيش برود بايد زندانيان بی‌گناه آزاد شوند، ايلنا

ـ اثر‌بخشی آزادی زندانيان سياسی در تلطيف فضای سياسی کشور امری طبيعی است
ـ در صورت آزادی زندانيان سياسی خيال خانواده‌های آنها راحت می‌‌شود


ايلنا: دبير‌کل مجمع محققين و مدرسين حوزه علميه قم تاکيد کرد:اگر بخواهند کشور به سوی آرامش پيش برود بايد زندانيان بی‌گناه آزاد شوند.
آيت‌الله سيد حسين موسوی تبريزی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ايلنا، ضمن استقبال از آزادی زندانيان سياسی پيش از آغاز سال جديد که از سوی دادستان تهران اعلام شده است،اظهار داشت: بايد کسانی‌که اتهاماتی نيز دارند با قرار وثيقه آزاد شوند و در زندان ماندن آنها لزومی ندارد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی با تاکيد بر اينکه اثر‌بخشی اين مسئله در تلطيف فضای سياسی کشور امری طبيعی است، تصريح کرد: در صورت آزادی زندانيان سياسی هم خيال خانواده‌های آنها راحت می‌‌شود وهم مشخص می‌شود که تا حدودی بنا است از خشونت و کارهای خلاف قانون دست برداشته شود که اين مسلما مفيد است.
عضو مجمع محققين و مدرسين حوزه علميه قم ادامه داد: اگر بخواهند کشور به سوی آرامش پيش برود بايد زندانيان بی‌گناه آزاد شوند ، حتی معتقدم کسانی که محکوم نيز شده‌اند در صورتی که احتمالا وکيل نداشته‌‌اند نيز بايد در مورد حکم آنها تجديد نظر شود تا آرامش به کشور بازگردد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016