دوشنبه 10 اسفند 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

شکوری‌راد: آزادی زندانيان برای آرامش جامعه لازم است، ايلنا

ـ وجود تعدادی زندانی آرامش را از جامعه سلب می‌کند و خانواده‌ها و کسانی که در جريان اين موضوع قرار می‌گيرند، دچار استرس می‌شوند
ـ عيد نوروز زمان خوبی است که جامعه احساس‌آرامش کند


ايلنا: عضو شورای جبهه مشارکت تاکيد کرد:آزادی زندانيان برای آرامش جامعه لازم است.
علی شکوری‌راد در گفت‌وگو با خبرنگار ايلنا، در پاسخ به سوالی درباره سخنان دادستان تهران مبنی بر آزادی بازداشت شدگان حوادث اخير تا پيش از عيد نوروز، اظهار داشت: اينکه زندانيان هرچه سريع‌تر آزاد شوند اقدام بسيار خوبی است،زيرا وجود تعدادی زندانی آرامش را از جامعه سلب می‌کند و خانواده‌ها و کسانی که در جريان اين موضوع قرار می‌گيرند، دچار استرس می‌شوند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: به نظر می‌رسد برخی از افرادی که در زندان هستند مرتکب جرمی نشده‌اند و لذا آزادی آنها برای آرامش جامعه لازم است، بخصوص اينکه اغلب بازداشت‌ها با عنوان ”موقت“ است که همين مساله باعث ادامه دلخوری‌ها می‌شود.
شکوری‌راد با بيان اينکه تا ابد نمی‌توان افراد را در زندان نگه داشت، افزود: عيد نوروز زمان خوبی است که جامعه احساس‌آرامش کند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016