جمعه 21 اسفند 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تدوام برخورد با فعالان حقوق بشر؛ يورش مجدد ماموران به منزل مرجان صفری، فعال حقوق بشر، هرانا

در تدوام برخورد با فعالان حقوق بشر و همکاران مجموعه ماموران وزارت اطلاعات با مراجعه به منزل يکی از فعالان حقوق بشر اقدام به تفتيش منزل و تهديد خانواده وی نمودند.

خبرگزاری هرانا - ماموران وزارت اطلاعات با مراجعه به منزل مرجان صفری فعال حقوق بشر، ضمن تفتيش منزل پدری وی خانواده او را تهديد کردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش هرانا، ماموران وزارت اطلاعات با مراجعه به منزل پدری مرجان صفری اقدام به تفتيش منزل و ضبط کامپيوتر نمودند، که به دليل عدم وجود هارد ديسک بر روی کامپيوتر، خانواده وی را تهديد کردند که اگر در اولين فرصت هارد ديسک کامپيوتر را به آنها تحويل ندهد فرزندشان را تا ۲ سال ديگر نيز نخواهند ديد.

مرجان صفری از روز دستگيری تا کنون تنها يکبار با منزل تماس گرفته و از حضور خود در زندان اوين خبر داده است، پيگيری های خانواده برای ملاقات و کسب اطلاع از وضعيت وی به سرانجامی نرسيده است.

مرجان صفری از همکاران سابق مجموعه فعالان حقوق بشر می باشد که در يورش سازمان يافته ۱۱ اسفند ماه به مجموعه فعالان حقوق بشر در ايران بازداشت و به بند ۲۰۹ زندان اوين منتقل شد.

لازم به يادآوريست يازدهم اسفند ماه در جريان يک عمليات گسترده نيروهای امنيتی که به نظر می آيد، بصورت موازی توسط نهادهای امنيتی با مديريت اطلاعات سپاه پاسداران به اجرا گذاشته شده بود، بيش از ۳۰ مورد يورش برای بازداشت همکاران يا اعضای خود را تاکنون شاهد بوده که دست کم ۱۵ مورد از اين يورش ها منجر به بازداشت افراد شده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016