چهارشنبه 5 خرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

روسيه ايران را به "افراط گری سياسی" متهم کرد، راديو بين المللی فرانسه

بيژن برهمندی - سرگئی پری کودکو، مشاور سياسی کاخ کرملين، اظهار داشت که " غير قابل پيش بينی بودن، افراط گرائی سياسی، فقدان شفافيت و عدم توازن در تصميمات ، همه جهان را نگران کرده است، چنين سياستی برای ما غير قابل قبول است." او اضافه کرد آنها که به نام مردم بزرگ ايران صحبت می کنند ، اين نکات را بياد بياورند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در پی سخنان شکوه آميز احمدی نژاد عليه رئيس جمهوری روسيه که صبح امروز در کرمان ايراد شد، سرگئی پری کودکو، مشاور سياسی کاخ کرملين، عصر امروز با لحن تندی اين اظهارات را مورد حمله قرار داد.

اين مقام مسئول روسی در واکنش به آن قسمت از گفته های احمدی نژاد که مواضع روسيه را تحت فشار آمريکا قلمداد کرده بود ، تاکيد کرد که اين مواضع کاملاً روسی هستند و تحت تاثير هيچ کس قرار نمی گيرند. او گفت ما نه هوادار آمريکا هستيم و نه طرفدار ايران.

مشاور ارشد رئيس جمهوری روسيه در امور خارجی در بخشی از سخنانش ناتوانی ايران را برای جلب اعتماد جامعه بين المللی مورد انتقاد قرار داد که قادر نيست ماهيت صلح طلبانه برنامه اتمی را به اثبات برساند.

در واکنش به اظهارات امروز احمدی نژاد عليه روسيه، سرگئی پری کودکو، مشاور سياسی کرملين، رئيس جمهوری ايران را به عوام فريبی متهم کرد و گفت "تاکنون هيچ کس به ياری عوام فريبی نتوانسته است اعتبار سياسی خود را حفظ کند".

اين مقام مسئول روسی اظهار داشت که " غير قابل پيش بينی بودن، افراط گرائی سياسی، فقدان شفافيت و عدم توازن در تصميمات ، همه جهان را نگران کرده است، چنين سياستی برای ما غير قابل قبول است." او اضافه کرد آنها که به نام مردم بزرگ ايران صحبت می کنند ، اين نکات را بياد بياورند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016