چهارشنبه 26 خرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

برگزاری مراسم سالگرد شهادت کيانوش آسا در شهر کرمانشاه، دانشجونيوز

مراسم سالگرد شهادت کيانوش آسا روز گذشته در شهر کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش دانشجونيوز، اين مراسم عليرغم ممانعت نيروهای امنيتی در مسجد اختر شاد کرمانشاه با حضور صدها تن از مردم شهر کرمانشاه در منزل برادر شهيد کيانوش آسا برپا شد.

به گفته يکی از حاضرين نيروهای امنيتی که منزل را در نظارت کامل خود داشتند، با پاره کردن اعلاميه های سالگرد کيانوش آسا اقدام به بازداشت يکی از نصب کنندگان اين اعلاميه ها کردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اين مراسم با برگزاری مراسم تنبور نوازی کلام که از سنن اهل يارسان است ادامه يافت و در حاشيه ی اين مراسم يادگاران به جای مانده از شهيد کيانوش آسا در معرض ديد عموم قرار گرفت. همچنين فيلمی از جبهه سبز ايران (مجموعه فعالان محيط زيست کرمانشاه) که کيانوش از اعضای اصلی آن بود به نمايش در آمد.

گفتنی است تعدادی از مادران شهدای جنبش سبز نيز در اين مراسم حضور يافته بودند.

همچنين صبح روز گذشته ۲۵ خرداد، تعدادی از افراد لباس شخصی با پاشيدن رنگ به مزار شهيد کيانوش آسا تعرض کردند که اين مساله باعث واکنش و خشم مردم شده است. به گزارش دانشجونيوز در پی اين واقعه مردم عزادار شهر کرمانشاه اعلام کردند که روز پنج شنبه ۲۷ خرداد در ساعت ۴ عصر بر مزار شهيد کيانوش آسا حضور خواهند يافت.

کيانوش آسا دانشجوی دانشگاه علم و صنعت سال گذشته مورد شليک گلوله نيروهای نظامی کشور قرار گرفته و به شهادت رسيد. جسد وی پس از مدت‌ها به خانواده آسا تحويل داده شد و پس از آن نيز اين خانواده بارها مورد آزار و اذيت نيروهای امنيتی قرار گرفته اند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016