چهارشنبه 23 تیر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

معاونت امور هنری ارشاد: کارگروه مد و لباس برنامه‌ای برای مدل‌های مو ندارد، تائيد مدل‌های مو تکذيب می‌شود، ايلنا

- کارگروه ساماندهی مد و لباس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هيچ فعاليتی تاکنون در زمينه مدل مو نداشته است و هيچ ژورنالی از مدل مو به اين بخش ارائه نشده است که مورد تاييد قرار گرفته باشد


ايلنا: معاونت امور هنری وزارت ارشاد، بعد از انتشار خبر‌های مختلف در مورد مدل موهای مورد تاييد وزارت ارشاد، در گروه اجتماعی، امروز با ارسال توضيحی به اين خبرگزاری، موضوع مدل‌های موی مورد تاييد را تکذيب کرد، در اين توضيح آمده‌است:



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


پيرو درج مطلبی با عنوان «از اين پس آرايشگران از مدل‌های تاييد شده استفاده می‌کنند» به نقل از دبير جشنواره حجاب و عفاف در آن خبرگزاری در تاريخ ۲۱/۷/۸۹ تکذيبيه زير ارسال می‌شود.
خواهشمند است دستور فرماييد به منظور جلوگيری از شبهه و اطلاع‌رسانی صحيح در آن خبرگزاری درج شود.
در مطلب مذکور آمده که مدل‌ موهايی به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارائه شده و مورد تاييد قرار گرفته است در حالی که کارگروه ساماندهی مد و لباس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هيچ فعاليتی تاکنون در زمينه مدل مو نداشته است و هيچ ژورنالی از مدل مو به اين بخش ارائه نشده است که مورد تاييد قرار گرفته باشد.
بنابراين انتشار مطالبی مبنی بر تاييد مدل‌های مو از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نادرست است.
گفتنی است پيرو تصويب قانون ساماندهی مد و لباس در مجلس شورای اسلامی در سال ۱۳۸۵، دبيرخانه کارگروه ساماندهی مد و لباس با حضور نمايندگان دستگاه‌ها و سازمان‌های مربوط در معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تشکيل شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016