سه شنبه 29 تیر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کروبی در ديدار با مادر محمد داوری:اميدوارم فضايی فراهم گردد تا آنچه در بازداشتگاه ها بر مردم گذشته روشن گردد، سحام نيوز

سحام نيوز: صبح امروز مادر محمد داوری عضو حزب اعتماد ملی و سردبير سايت سحام نيوز با مهدی کروبی ديدار کرد. به گزارش خبرنگار سحام نيوز در اين ديدار مادر محمد داوری ضمن ابراز ناراحتی از شرايطی که برای فرزندش پيش آمده به آقای کروبی گفت:



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


نزديک به يکسال است که فرزندم را بازداشت کرده
اند و وی را در شرايط بد روحی و روانی قرار داده اند اما به حمدالله شرايط روحی وی بسيار خوب است. من محمد را در شرايطی که پدرش را در کودکی از دست داده بود به سختی بزرگ کردم. مادر اين فعال مدنی در ادامه افزود: به چه جرمی و بر چه اساس برای فرزندم ۵سال حبس تعيين کرده اند؟ اکنون برای ديدار با وی بايد با اين شرايط سخت از بجنورد به تهران بيايم که اين تازه اول ماجراست.از آنها خواستم تا بگذارند در تهران بمانم تا بتوانم هفته آينده با فرزندم ملاقات کنم اما موافقت نکردند.

مهدی کروبی نيز در اين ديدار ضمن تاکيد مجدد بر اين نکته که آقای داوری کارمند حزب ميباشد افزود: بارها و البته در نامه به دادستانی نيز گفته ام که همه مسئوليت ها به عهده من بوده و محمد داوری در اين ميان به عنوان کارمند حزب صرفا اجرای دستور کرده است. کروبی افزود: محمد داوری به دستور من مسئول فيلم برداری و تهيه گزارش از افرادی بود که به حزب مراجعه می کردند.

آقای کروبی به ذکر دلايل اين گونه رفتار و فشار بر محمد داوری پرداخت و يادآور شد: طی اين يکسال تلاش کردند تا به زور از محمد داوری اعتراف نمايشی بگيرند که موفق نشدند. در پايان مهدی کروبی ابراز اميدواری کرد که هر چه زودتر فضايی فراهم گردد تا آنچه دربازداشتگاه ها بر مردم و جوان های اين کشور گذشته است روشن شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016