شنبه 10 مهر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اژه‌ای، دادستان کل کشور: رسيدگی به پرونده سران فتنه ادامه دارد، دو نفر از حمله کنندگان به منزل کروبی به دادسرا معرفی شده‌اند، ايسنا

دادستان کل کشور اظهار کرد: اگر فتنه‌گران دست از ادامه کار برندارند و از اقدامات گذشته‌ی خود و ظلمی که بر مردم روا داشته‌اند توبه نکرده و کارهای گذشته خود را جبران نکنند با آنان برخورد خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، حجت‌الاسلام و المسلمين محسنی اژه‌ای در حاشيه رزمايش اقتدار ماموران يگان ويژه که به مناسبت هفته ناجا برگزار شد، در جمع خبرنگاران با اشاره به آمادگی صددرصدی ماموران يگان ويژه گفت: هنگامی که رزمايش اقتدار ماموران يگان ويژه را ديدم به وجد آمدم و از توانمندی جوانان ايرانی احساس غرور کردم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی در پاسخ به سوالی درباره پرونده سران فتنه گفت: رسيدگی به پرونده سران فتنه ادامه دارد و بسياری از افرادی که در جريان فتنه سال گذشته اقدام به برهم زدن نظم و امنيت اجتماعی کرده و به اموال عمومی خسارت وارد کردند، بازداشت شده‌اند و حکم تعدادی از آنان صادر شده و تعدادی نيز برای گذراندن حکم روانه زندان شدند.

اژه‌ای گفت:‌ فتنه‌گران اگر توبه کنند با آنان يک نوع برخورد می‌شود و اگر توبه نکنند به نحو ديگری با آنان برخورد خواهد شد.

اژه‌ای درباره پرونده کوی سبحان و کوی دانشگاه گفت: در رسيدگی به پرونده کوی سبحان و کوی دانشگاه پليس اقدامات خوبی انجام داده و افرادی را نيز تحت شناسايی و تعقيب کرده است تعدادی از اين افراد نيز بازداشت و برای رسيدگی به پرونده به دادسرا معرفی شده‌اند.

به گفته دادستان کل کشور دو نفر از حمله کنندگان به منزل کروبی توسط ماموران نيروی انتظامی بازداشت شده و برای رسيدگی بيشتر به پرونده به دادسرا معرفی شده‌اند.

محسنی اژه‌ای در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر تشکيل پليس قضايی،گفت: در نشست بعدی حتما به اين سوال پاسخ داده می‌شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016