شنبه 20 آذر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

آغاز دور جديد طرح دورکاری در دستگاه‌ها، ايلنا

- طرح دورکاری طی هفته گذشته به دستگاه ها ابلاغ شد
- وضعيت ساماندهی نيروهای شرکتی وزارت نيرو در حال پيگيری است
- عزم دولت برای انتقال بخشی از دستگاه ها از تهران جدی است.


ايلنا: معاون توسعه مديريت و سرمايه انسانی رئيس جمهور درباره وضعيت طرح دورکاری کارکنان دولت گفت: طی هفته گذشته طرح دورکاری را به دستگاه ها ابلاغ کرده ايم، اميدواريم کارکنان هم با دولت همکاری کنند تا بتوانيم بحث دور کاری را جدی دنبال کنيم و به طور يقين در کاهش آلودگی هوای تهران تاثير خواهد گذاشت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش ايلنا، لطف‌الله فروزنده تصريح کرد : بعضی از دستگاه ها در حال برنامه ريزی هستند تا بخشی از نيروهای خود را به خارج از تهران منتقل کنند . در زمينه دور کاری هم ۳ دستگاه اقدامات بسيار خوبی انجام داده اند از جمله؛ سازمان ميراث فرهنگی که نزديک به ۵۰۰ نفر از کارکنان خود را از طريق دورکاری ساماندهی کرده است. وزارت کار هم حدود ۶۰ درصد از سيستم خود را به صورت دور کاری اداره می کند و وزارت رفاه و تامين اجتماعی هم بخشی از کارهای نيروهای خود را به صورت دور کاری تنظيم کرده است.
وی افزود: ساير دستگاه ها هم در حال برنامه ريزی برای اين کار هستند. البته با تاکيدی که رئيس جمهور دارد، اميدواريم به زودی شاهد يک اتفاق خوب در زمينه دورکاری دستگاه ها باشيم.
فروزنده اظهارکرد : طی هفته گذشته طرح دورکاری را به دستگاه ها ابلاغ کرده ايم، اميدواريم کارکنان هم با دولت همکاری کنند تا بتوانيم بحث دور کاری را جدی دنبال کنيم که به طور يقين در کاهش آلودگی هوای تهران تاثير خواهد گذاشت.
وی درباره اعتراض برخی از نيروهای شرکتی نسبت به عدم ساماندهی آنها در برخی از وزارتخانه ها مانند وزارت نيرو و نفت گفت: تمام نيروهای شرکتی که در کار غير حجمی هستند، براساس مصوبه هيئت وزيران و ضوابط اجرايی بودجه بايد با آنها قرارداد مستقيم بسته شود و تمام دستگاه ها در اين زمينه مسئول هستند.
معاون توسعه مديريت و سرمايه انسانی رئيس جمهور در ادامه افزود: در هفته گذشته با وزارت نيرو مذاکراتی انجام شد تا مشکلات نيروهای شرکتی اين وزارتخانه برطرف شود. رئيس‌جمهور هم دستور پيگيری اين موضوع را داد و از طريق معاونت توسعه مديريت و سرمايه انسانی هم ابلاغ شد.
وی خاطر نشان کرد: بر اساس آخرين پيگيری‌هايی که صورت گرفت، اين مسئله در وزارت نيرو در حال انجام است. اما درباره وزارت نفت خبری تاکنون به دست ما نرسيده است. البته کارکنانی که به صورت شرکتی در کار غيرحجمی هستند، اگر مشکل قراردادشان حل نشده است، می‌توانند به سايت ما مراجعه و مشکل خود را اعلام کنند و ما هم به طور يقين پيگيری خواهيم کرد.
معاون توسعه مديريت و سرمايه انسانی رئيس جمهور هم چنين درباره پيگيری وضعيت کارکنان انتقالی از تهران گفت: عزم دولت برای انتقال بخشی از دستگاه‌ها از تهران جدی است. اگر موردی وجود دارد که کارکنان دچار مشکل شده‌اند، مورد را شناسايی و حل می‌کنيم. از دستگاه‌ها هم خواسته‌ايم اگر کسی مسئله‌ای دارد به ما اعلام کنند، واقعاً اگر کار انتقال را انجام دهيم، تهران از ترافيک و آلودگی هوا نجات پيدا می‌کند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016