دوشنبه 23 مرداد 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

احمدی نژاد: دشمن با تمام توان در پی انحراف اجلاس مکه است

احمدی نژاد در خصوص اجلاس سران کشورهای اسلامی که قرار است در مکه برگزار شود با بیان اینکه دشمن با تمام توان در پی انحراف اجلاس مکه است تاکید کرد که ایران انتظار دارد سازمان همکاری های اسلامی، همگرایی و همدلی را دنبال کند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود احمدی نژاد صبح امروز دوشنبه پیش از ترک تهران به عربستان سعودی برای شرکت در اجلاس مکه در فروگاه مهرآباد درجمع خبرنگاران گفت: سازمان همکاری های اسلامی برای ملت فلسطین و آزادی سرزمین های اشغالی تشکیل شد، همچنین باید توجه داشت که شرایط امروز هم خطیر است و هم تحولات گسترده ای در حال شکل گیری است که جریانات و عوامل گوناگون در این تحولات دخیل هستند.

احمدی نژاد ادامه داد: وضعیت کنونی منطقه کمی پیچیده است، ضمن آنکه دشمنان با تمام توان مشغول هستند تا بخش قابل توجهی از انرژی دولت ها و گروه های مسلمان را معطوف به حذف و ضربه زدن به یکدیگر کنند از این رو لازم بود مشورتی انجام شود.

وی درخصوص اجلاس سران کشورهای اسلامی که قرار است در مکه برگزار شود، توضیح داد: در دعوتنامه محور اجلاس را مسایل مهم امت اسلامی و جهان اسلام بیان کرده اند که انتظار داریم از همین دیدگاه مسایل بررسی شود همچنین می خواهیم سازمان همکاری های اسلامی، همگرایی و همدلی را دنبال کند.

احمدی نژاد اظهار داشت: امیدوارم این نشست تبدیل به همدلی شود و کینه ورزی ها نیز از بین برود.

او با اشاره به دیدگاه ملت ایران تاکید کرد: ملت ایران دیدگاه خود را دارد و این اجلاس فرصتی است تا نگاه ملت ایران به روشنی تبیین و تثبیت و برای همگرایی و صیانت از منافع ملت های منطقه و جامعه بشری تلاش شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: همچنین در حاشیه این اجلاس در دیدار های که انجام خواهیم داد روابط دو جانبه ، مسایل منطقه و تحولات جاری دنبال خواهد شد.

احمدی نژاد افزود: ملت های مسلمان چشم انتظار این اجلاس هستند، البته دشمنان هم با تمام توان حضور دارند تا آن را به سمت خواسته های خود منحرف کنند.

وی در پایان خطاب به ملت ایران گفت: در این سفر نایب الزیاره همه ملت ایران خواهم بود و امیدوارم همه آرزوهای خوب و دعاهای ملت ایران اجابت شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016