یکشنبه 4 بهمن 1383   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

كارگران "ذوب ركود" خراسان 3 ماه حقوق نگرفته اند، ايلنا


تهران- خبرگزاري كار ايران

كارگران "ذوب ركود " خراسان براي سومين ماه پياپي ، با عدم پرداخت حقوق از سوي كارفرما مواجه هستند .
به گزارش خبرنگار گروه كارگري ايلنا , " اسماعيل ميرزايي " , مسوول كانون هماهنگي شوراهاي اسلامي كار استان خراسان ، با اعلام اين خبر افزود : اين كارخانه توسط بخش خصوصي اداره مي شود و با داشتن 100 كارگر كه اكثر آنها به صورت قراردادي به كار گرفته شده اند ، شوراي اسلامي كار و نماينده كارگر ندارد .
وي گفت : طبق گفته كارگران , ركود بازار و كمبود نقدينگي عامل اين تاخير 3 ماهه در پرداخت حقوق از سوي كارفرما ست و اين شرايط , كارگران اين واحد را در تنگناي معيشتي قرار داده است .
اين مقام كارگري افزود : كارگران واحد مذكور به دنبال اين تاخير چند ماهه كه در پرداخت حقوق آنها رخ داده ، با مراجعه به اداره كار نسبت به تعويق و تاخير پرداخت حقوق خود شكايت كرده و خواهان دريافت هر چه سريعتر اين دستمزد سه ماهه خود شده اند .



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




ميرزايي در خاتمه با ابراز نگراني از اين وضعيت گفت : با توجه به اينكه يكي از اهداف كلي دولت , ايجاد اشتغال و حفظ فرصت هاي شغلي موجود در جامعه است , مسوولان بايد با اتخاذ تدابيري در راستاي جلوگيري از بروز بحران هاي ناشي از كمبود نقدينگي در واحدهاي صنعتي و توليدي , امنيت شغلي و معيشتي را به نيروي كار بازگردانند ، تا معضل بيكاري و فقر در جامعه كارگري هر چه سريعتر مهار شده و كاهش يابد .





















Copyright: gooya.com 2016