يكشنبه 3 مهر 1384

از رقابت هاي جهاني کشتي در بوداپست، محمدرضا طالقاني: بچه ها در وضعيت مطلوبي قرار دارند، ايپنا

اعضاي تيم ملي کشتي آزاد کشورمان به ويژه اوزان 55، 60 و 66 که روز نخست مسابقات به روي تشک خواهند رفت، در وضعيتي کاملا مطلوب و آماده قرار دارند.

محمدرضا طالقاني رئيس فدراسيون کشتي کشورمان ضمن بيان اين مطلب به گروه کشتي خبرگزاري ورزش ايران (ايپنا)؛ گفت: خوشبختانه ملي پوشان آزادکار کشورمان در وضعيتي اميدوار کننده و مطلوب قرار دارند و در شرايط مسابقات و حضوري قدرتمند در پيکارها بسر مي برند.

وي در ادامه افزود: نمايندگان آزادکار کشورمان در اوزان 55، 60 و 66 امروز به روي باسکول وزن کشي خواهند رفت تا حريفان خود را هرچه بيشتر شناخته و خود را آماده رويارويي با آنان کنند. از بين ملي پوشان سه وزن مذکور فقط تقي داداشي با يک کيلو اضافه وزن روبروست که وي هم تا زمان وزن کشي به آمادگي لازم و سر وزن خواهد رسيد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

طالقاني در خصوص رايزني هاي خود با مسئولان فيلا در خصوص ميزباني رقابت هاي جهاني کشتي گفت: امروز از طرف دکتر توکل خبردار شدم که مسئولان فيلا با ميزباني کشورمان از مسابقات جام جهاني 2006 موافقت شفاهي کرده اند و مي بايست طي امروز و فردا با جديت پيگير به رسميت رسيدن اين مسئله باشيم. پس از اينکه ميزباني مسابقات جهاني به دليل برگزاري کشتي هاي مردان و زنان در کشورمان امکان پذير نيست بايد اين فرصت را مغتنم شمرد و با پيگيري هاي لازم مقدمات ميزباني اين گونه مسابقات را مهيا کرد.

رئيس فدراسيون کشتي در پايان خاطرنشان کرد: اميدواريم ميزباني جام جهاني 2006 به ايران واگذار شود تا يکبار ديگر با استفاده از اين فرصت مناسب شايستگي خود را هم در ميزباني و هم در کسب عناوين برتر جهاني به اثبات رسانيم.

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/26318

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'از رقابت هاي جهاني کشتي در بوداپست، محمدرضا طالقاني: بچه ها در وضعيت مطلوبي قرار دارند، ايپنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016