چهارشنبه 9 آذر 1384

مربی تیم فوتبال امید: در پست دروازه بانی با خلاء روبرو هستیم، برای صعود باید کویت را شکست دهیم، مهر

مربی تیم فوتبال امید کشورمان شنایایی نفرات شایسته و واجد شرایط سنی برای بازیهای آسیایی و المپیک پکن را مهمترین هدف تیم امید دربازیهای غرب آسیا عنوان کرد.
مجید جهانپور مربی تیم فوتبال امید کشورمان درگفتگو با خبرنگار" مهر" با بیان این مطلب افزود: تیم امید از 3 ماه گذشته به طورجدی کار آماده سازی و سازماندهی تیمی را آغازکرد وتاکنون درچند مرحله از بازیکنان واجد شرایط سنی وفنی دعوت به عمل آورد وتلاش می کند تا با گزینش نفرات شایسته مجموعه ای منسجم و یکپارچه را برای راهیابی به المپیک پکن آماده کند.

جهانپور درخصوص تیم اعزامی به بازیهای غرب آسیا اظهارداشت: با تلفیقی از بازیکنان با تجربه وجوان دراین مسابقات به میدان خواهیم رفت وضمن اینکه به کسب نتیجه توجه داریم تلاش می کنیم با توجه به وضعیت تیمهای رقیب ازحداکثر نفرات جوان و امید درترکیب این تیم بهره بگیریم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

مربی تیم فوتبال امید پیرامون دعوت از دودروازه بان بزرگسال ترکیب تیم امید اظهارداشت: فوتبال ما مدتی است درپست دروازه بانی با خلاء نفرات نخبه روبرو است و این مشکل هم درتیم امید وجود دارد ازهمین روز با توجه به کمبود زمان صلاح دیدیم دراین پست کلیدی از دو دروازه بان با تجربه وبزرگسال استفاده کنیم تا درآینده ازمیان دوازه بانان سده سنی امید نفرات شایسته ای را به اردو دعوت کنیم.

وی درمورد وضعیت تیمهای رقیب وشناخت ازقدرت تیمهای شرکت کننده دراین دوره از رقابتها گفت: تیمهای عربی هم همواره برخلاف آنچه که ادعا می کنند با تمام توان خود درمسابقات بین المللی ظاهرمی شوند و پیش بینی می کنیم این بارهم اغلب تیمهای عربی با قدرت تمام پای به صحنه مسابقات بگذارند وشاهد رقابتهای سنگین و فشرده ای باشیم.

جهانپور درمورد گروه بندی تیم ایران گفت: ما با وجود تیمهای کویت وقطر درگروه سختی قرارگرفته ایم وبا توجه به اینکه ازهرگروه یک تیم به مرحله بعد صعود می کنند، کاربسیار دشواری را پیش رو داریم، ولی قصد داریم با شکست کویت دربازی اول شانس صعود تیم به دوربعد را افزایش دهیم.

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/27666

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'مربی تیم فوتبال امید: در پست دروازه بانی با خلاء روبرو هستیم، برای صعود باید کویت را شکست دهیم، مهر' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016