جمعه 11 آذر 1384

گزارش ايسنا از بازي‌هاي غرب آسيا - دوحه: تيم فوتبال عمان در شهر دوحه گم شد!

روزنامه‌هاي قطر: تيم فوتبال ايران براي قهرماني به دوحه آمده است


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: ورزشي - فوتبال


روزنامه‌هاي قطر در شماره‌هاي امروز صبح خود ضمن ارايه‌ي گزارشي از وضعيت تيم‌هاي فوتبال شركت كننده در سومين دوره‌ي بازي‌هاي غرب آسيا، تيم ايران را به عنوان يكي از مدعيان كسب عنوان قهرماني دانستند.

به گزارش خبرنگار اعزامي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) به دوحه، روزنامه‌هاي قطري در شماره‌ي امروز خود با اشاره به وضعيت تيم فوتبال اميد ايران آورده‌اند كه آرش برهاني و جواد نكونام از سرشناس‌ترين بازيكنان ايراني هستند كه در اين مسابقات حضور دارند و حريفان ايران بايد مواظب اين بازيكنان باشند.

روزنامه‌ي الشرق در گزارشي آورده است: تيم فوتبال ايران كه حدود يك ماه قبل مربي برزيلي را براي حضور در اين بازي‌ها در اختيار گرفته است براي كسب عنوان قهرماني به دوحه آمده است.

همچنين در اين گزارش آمده است كه بحرين بعد از حذف از مرحله‌ي پلي آف راهيابي به جام جهاني 2006 آلمان براي كسب عنوان قهرماني و اعاده‌ي حيثيت به اين مسابقات آمده است.

روزنامه‌هاي قطري، بحرين را به عنوان حريفي زخم خورده تشبيه كرده‌اند كه تنها با قهرماني در اين مسابقات آرام مي‌شود.

سرمربي آرژانتيني تيم عربستان نيز گفته است كه ما تنها براي كسب مدال طلا به دوحه آمده‌ايم و هيچ چيزي به غير از اين ما را راضي نمي‌كند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

اما نكته‌ي جالب توجه در اولين روز اين مسابقات لغو ديدار تيم‌هاي فوتبال عمان و سوريه به دليل گم شدن تيم فوتبال عمان در شهر دوحه بود. با توجه به اين كه اكثر راننده‌هاي شهر دوحه از كشورهاي جنوب شرق آسيا بوده و به تازگي در اين شهر مشغول خدمت شده‌اند، به طور كامل با ورزشگاه‌هاي اين شهر آشنا نيستند و روز گذشته اين موضوع باعث شد تا تيم عمان در شهر سر در گم بماند و نيم ساعت پس از زمان مقرر به استاديوم محل برگزاري مسابقه برسد. اين موضوع باعث شد كه ديدار تيم‌هاي فوتبال عمان و سوريه لغو شود.

مسابقات فوتبال سومين دوره‌ي بازي‌هاي غرب آسيا عصر فردا با ديدار تيم‌هاي ملي فوتبال ايران و كويت در ورزشگاه القطر ادامه مي‌يابد. اين ديدار ساعت 19 به وقت تهران برگزار مي‌شود. همچنين فردا تيم‌هاي فوتبال عربستان و فلسطين به مصاف يكديگر مي‌روند و بحرين و سوريه نيز ديدار خود را انجام خواهند داد.

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/27695

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'گزارش ايسنا از بازي‌هاي غرب آسيا - دوحه: تيم فوتبال عمان در شهر دوحه گم شد!' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016