پنجشنبه 10 آذر 1384

آخرين تمرين تيم اميد پيش از سفر، همه بودند، حتى پاسى ها، ايران ورزشی

ايران ورزشى _ آخرين تمرين تيم اميد پيش از سفر به دوحه، صبح ديروز در كمپ تيم هاى ملى برگزار شد.قرار بود اميدها تمرينى براى چهارشنبه نداشته باشند اما سيموئز سه شنبه شب تصميم گرفت بازيكنانش يك جلسه بيشتر تمرين كنند.بازيكنان شب قبل از تمرين به خانه هايشان رفتند. البته به غير از بازيكنان شهرستانى. بازيكنان تهرانى پس از صرف شام، راهى خانه هايشان شدند و صبح ديروز در تمرين حاضر شدند.البته تمرين صبح ديروز سنگين نبود. سيموئز نمى خواست قبل از سفر فشار زيادى به بازيكنان وارد شود. طورى كه بازيكنان خيلى سبك تمرين كردند اما سيموئز آخرين تمرين را خيلى جدى گرفته بود و براى هماهنگى بازيكنان خيلى كار كرد. البته در حالتى كه بازيكنان پا به توپ بودند. يعنى چگونگى نزديكى به بازيكنان پا به توپ و حمايت از او. همچنين جاگيرى فردى كه بدون توپ است خيلى مهم بود.اين تيم ساعت ۱۸ ديروز براى حضور در بازيهاى غرب آسيا به دوحه سفر كرد.

همراه با پاسى ها

مسابقه پرسپوليس _ پاس انجام شد تا خيال مربيان تيم اميد هم راحت شود. با برگزارى اين بازى بازيكنان پاس هم بالاخره در تمرين تيم اميد شركت كردند. البته حضور بازيكنان پاس در تمرينات اين تيم مهم بود. بازيكنانى مثل جواد نكونام، حسن رودباريان، خسرو حيدرى و آرش برهانى به جمع اميدها اضافه شدند. آنها البته در اولين تمرين آماده نشان ندادند. شايد به اين دليل كه به پرسپوليس باخته بودند. به هر حال آنها هم با تيم اميد به دوحه رفتند.

۲-۴-۴

سيستم تيم اميد مشخص است: اين تيم با سيستم ۲-۴-۴ در بازيهاى غرب آسيا به ميدان مى رود.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

يعنى با سيستمى نزديك سيستم تيم ملى بزرگسالان. البته تفاوت هايى در چيدمان نفرات در زمين ديده مى شود، البته در خط هافبك. در غير اين صورت در دفاع، ۴ مدافع حضور دارند كه به شكل چهار دفاع خطى عمل مى كنند. همچنين در خط حمله دو مهاجم حضور دارند كه به حالت مهاجم نوك و مهاجم دوم در زمين حضور پيدا مى كنند. در حالى كه تفاوت ها در خط هافبك است.

كويت _ قطر بازى اول

اين هم از خوش شانسى تيم اميد است كه مسابقه افتتاحيه غرب آسيا را برگزار نمى كند. قرار است در بازى افتتاحيه كويت و قطر به مصاف هم بروند. يعنى دو تيمى كه در گروه A با تيم اميد ايران همگروه هستند.
گروه سه تيمى كه بنابراين تيم اميد ايران امروز با قرعه استراحت روبرو شده است. البته اعضاى اين تيم مى خواهند اين مسابقه را از نزديك تماشا كنند و سيموئز نيز در اين حالت مطمئناً بيكار نيست.

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/27677

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'آخرين تمرين تيم اميد پيش از سفر، همه بودند، حتى پاسى ها، ايران ورزشی' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016