دوشنبه 14 آذر 1384

ايران با سي و سه مدال به مكان دوم بازي هاي غرب آسيا سقوط كرد، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: قهرماني - همگاني

در پايان بازي‌هاي غرب آسيا در شب سوم، تيم اعزامي ايران با كسب مجموع سي و سه مدال به جايگاه دوم رده‌بندي اين رقابت‌ها سقوط كرد.

به گزارش خبرنگار اعزامي خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، سوريه با كسب سيزده مدال طلا، شش نقره و ده برنز و در مجموع بيست و نه مدال در جايگاه نخست رده‌بندي بازي‌هاي غرب آسيا در پايان روز سوم قرار گرفت، تيم ايران با يازده طلا، سيزده نقره و يازده برنز و مجموع سي و سه مدال در جايگاه دوم ايستاده است و كويت با نه طلا، هفت نقره و پنج برنز و مجموع بيست و يك مدال در مكان سوم قرار گرفته است.

در رقابت‌هاي روز سوم بازي‌هاي غرب آسيا و در وزنه برداري؛ وزنه‌برداران كشورمان در دسته‌هاي ‌94 و ‌105 كيلوگرم موفق به كسب يك مدال طلا و دو مدال نقره شدند، در وزن ‌94 كيلوگرم اصغر ابراهيمي با روي سر بردن وزنه‌هاي ‌180 و ‌205 كيلوگرم با ركورد مجموع ‌385 كيلوگرم به مدال طلا دست يافت ، اميد ناييج با ثبت ركورد‌هاي ‌175 و ‌195 كيلوگرم در حركات يك ضرب و دو ضرب در مجموع با ركورد ‌352 كيلوگرم به مدال نقره رسيد و وزشكار عربستاني در مكان سوم ايستاد.

در وزن ‌105 كيلوگرم نيز علي دهقانيان با ركورد مجموع ‌355 كيلوگرم به مدال نقره رسيد و وزنه‌بردارن كشور هاي قطر و عراق مدال‌ها طلا و برنز اين مسابقات را از آن خود كردند.

محمد عليرضايي طلايي تيم شنا در سومين روز اين مسابقات بود. وي در ماده ‌100 متر قورباغه بالاتر از شناگران عربستان و سوريه به مدال طلا رسيد. در ماده ‌50 متر كرال پشت شاهين برادران نيز پس از شناگر كويتي به مدال نقره رسيد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

به گزارش ايسنا، در ‌400 متر آزاد سهيل آشتياني با زمان ‌4 دقيقه و ‌10 ثانيه و ‌19 صدم ثانيه سوم شد. و در ماده ‌100 متر پروانه حميدرضا مبرز و اشكان شرف زاده به مدال‌هاي نقره و برنز دست پيدا كردند.

تيم تيراندازي اهداف ثابت نيز در رشته‌ي اسلحه جنگي با حضور اصفهاني حسيني و برخورداري به مدال نقره دست يافت.

در ژيمناستيك، حميدرضا بابايي در ماده پارالل تنها مدال نقره تيم ژيمناستيك را از آن خود كرد.

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/27765

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'ايران با سي و سه مدال به مكان دوم بازي هاي غرب آسيا سقوط كرد، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016