پنجشنبه 17 آذر 1384

شکست تيم ملی فوتبال اميد ايران از سوريه در مرحله نیمه نهایی مسابقات غرب آسيا

ديدار ايران - سوريه
ديدار ايران - سوريه

خبرنامه گويا - تیم فوتبال امید کشورمان که با اقتدار به مرحله نیمه نهایی فوتبال رقابت های غرب آسيا صعود کرده بود در برابر سوریه تن به شکست داد.

در مرحله نیمه نهایی رقابتهای فوتبال بازیهای غرب آسیا از ساعت 20 به وقت ایران تیم امید کشورمان مقابل سوریه قرار گرفت که علی رغم حملاتی که روی دروازه این تیم انجام داد نتوانست به گل برسد.

تیم سوریه هم که با نفرات اصلی خود در این بازی حاضر شده بود بارها دروازه ایران را با خطر مواجه کرد اما در نهایت نیمه اول این بازی با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

ديدار ايران - سوريه
ديدار ايران - سوريه

در نيمه دوم نيز با اينکه سوريه بيشتر به دفاع پرداخت اما در ضد حمله ها خطرناک ظاهر شد. ايران نيز عليرغم دو موقعيت خوب گل نتوانست توپی را از دروازه سوريه عبور دهد. در دقايق پايانی اين ديدار کاپيتن تيم سوريه دو اخطاره شد و از زمين اخراج گرديد اما بازيکنان تيم اميد ايران نتوانستند در وقت باقی مانده از اين موقعيت استفاده کنند و در پایان تیم های فوتبال امید ایران و سوریه به نتيجه مساوی صفر بر صفر دست يافتند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

طبق قوانين اين مسابقات، بازی بدون در نظر گرفتن وقت اضافی به پنالتی کشيده شد. دروازه بان خوب سوريه که در طول بازی خوش درخشيده بود توانست پنالتی های جواد نکونام و سعيد دقيقی را مهار کند و در مجموع تيم سوريه با نتيجه 4 بر 2 به پيروزی رسيد.

بدين ترتيب ديدار فينال اين دوره از مسابقات را تيم های سوريه و عراق برگزار خواهند کرد. عراق در بازی ديگر مرحله نيمه نهايی توانست عربستان را ‪ ۲‬بر صفر شکست دهد. اين دومين بار در طول اين مسابقات بود که عراق عربستان را شکست داد. تيم های ايران و عربستان نيز ديدار رده بندی را برگزار خواهند کرد.

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/27829

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'شکست تيم ملی فوتبال اميد ايران از سوريه در مرحله نیمه نهایی مسابقات غرب آسيا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016