شنبه 10 دي 1384

پس از باخت پرسپوليس برابر فجر سپاسي؛ علي پروين: خداحافظ فوتبال؟! ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: ورزشي - فوتبال

علي پروين پس از باخت برابر فجر سپاسي از تيم فوتبال پرسپوليس خداحافظي كرد.

به گزارش خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران ( ايسنا )، علي پروين پس از پايان ديدار دو تيم پرسپوليس و فجر شهيد سپاسي گفت: به شما اطمينان مي‌دهم كه ديگر من را روي نيمكت پرسپوليس نخواهيد ديد.

وي افزود: در سال 1367 تصميم گرفتم كه ديگر فوتبال بازي نكنم و اين كار انجام دادم و هم اكنون نيز تصميم گرفتم كه ديگر در پرسپوليس مربيگري نكنم.

سرمربي تيم پرسپوليس تاكيد كرد: اگر اختيارات تام داشتم تمامي‌ اين بازيكنان را از تيم پرسپوليس اخراج مي‌كردم و به جاي آن‌ها 11 بازيكن اميد را بازي مي‌دادم، مانند تيم غلام پيرواني كه با نفراتي جوان امروز اين نتيجه خوب را به دست آورد.

پروين خاطر نشان كرد: من از پرسپوليس مي‌روم، اما اين تيم را 25 بار قهرمان ايران كردم، و اين اتفاقي كه ديگر رخ نخواهد داد.

وي افزود: من از تماشاگران پرسپوليس شكايتي ندارم. من به حمايت آن‌ها علي پروين شدم ولي امروز ديگر خسته شدم، و از پرسپوليس مي‌روم.

پروين با اشاره بر اين كه، نتيجه مانند بازي امروز براي پرسپوليس سابقه نداشته است گفت: بازيكنان پرسپوليس مرا نااميد كردند.

پروين درباره‌ي شكست امروز در برابرفجر سپاسي تصريح كرد : نمي‌دانم چرا اين طور شده است واقعا اين سوالي بزرگ در ذهن من ايجاد كرده است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي در مورد غيب شيث رضايي و حضور بهروز رهبري فرد و فنايي در تركيب امروز گفت: شيث در هفته‌ي گذشته بازي ضعيفي از خود به نمايش گذاشت و با توجه به تمريناتي كه امروز انجام داده بوديم تصميم گرفتيم كه از رهبري فرد و فنايي استفاده كنيم.

وي با حالت تمسخر آميز گفت: امروز با 11 بي معرفت رو به رو بودم واقعا از آن‌ها ممنونم!.

پروين در پايان گفت: خداحافظ فوتبال. از اين به بعد در خانه مي‌نشينم و با موفقيت پرسپوليس خوشحال مي‌شوم و با شكست‌هاي آن اشك مي‌ريزم.

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/28161

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'پس از باخت پرسپوليس برابر فجر سپاسي؛ علي پروين: خداحافظ فوتبال؟! ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016